אפליקציית טלוויזיה חדשה של AT&T פותחה בעיקר בישראל

חברת AT&T האמריקאית השיקה אמש פרויקט טלוויזיה חדש DIRECTV NOW, במסגרתו העלתה את התוכן שלה לרשת דרך אפליקציה ■ מרכז הפיתוח של AT&T בישראל היה השותף המרכזי בפיתוח האפליקציה

חנות של AT&T / צילום: רויטרס
חנות של AT&T / צילום: רויטרס

חברת AT&T האמריקאית השיקה אתמול (ב') פרויקט טלוויזיה חדש, במסגרתו העלתה את התוכן שלה לרשת דרך אפליקציה. מעבר לסיפור ההשקה, הנקודה הישראלית המעניינת היא שמרכז הפיתוח של AT&T בישראל היה השותף המרכזי בפיתוח האפליקציה DIRECTV NOW.

המרכז מבוסס על חברת אינטרוויז הישראלית, שנרכשה על-ידי AT&T לפני 9 שנים, באוקטובר 2007, והוא כולל מעל ל-500 עובדים ומנוהל על-ידי ניר שלום, מנכ"ל מרכז הפיתוח של AT&T בישראל.

בנוסף לתכני הווידאו, השירות החדש מציע למעלה מ-120 ערוצי טלוויזיה: ערוצי ספורט, ערוצי תוכן, תכניות חיות וכו'. החברה הודיעה כי לא חייבים להיות מנויים שלה בסלולר על-מנת לקבל את השירות בכל התקן שהוא.

המחירים לשירות נעים בין 30 ל-70 דולר לחודש, כאשר עבור תכנים מסוימים, כמו HBO, עשוי הלקוח לשלם 5 דולר נוספים לחודש - תלוי בחבילה שהוא בוחר. 

האפליקציה זמינה גם למכשירי אפל וגם לאנדרואיד. כרגע השימוש באפליקציה לא זמין מחוץ לארה"ב.