עדכון משמעותי: הפיצ'ר החדש בוואטסאפ שכולם מדברים עליו

תכונה חדשה ומסקרנת באפליקציית המסרים: אפשרות למעקב בזמן אמת אחר מיקומו של איש קשר, אם הוא נמצא עמכם בשיחה פרטית או חבר באותה קבוצה בה אתם חברים ■ כל הפרטים בווידאו

וואטסאפ/אפליקציות  צילום: shtterstock
וואטסאפ/אפליקציות צילום: shtterstock

אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית, וואטסאפ, עומדת להציג תכונה חדשה ומסקרנת - אפשרות למעקב בזמן אמת אחר מיקומו של איש קשר, בין אם הוא נמצא עמכם בשיחה פרטית או חבר באותה קבוצה עמכם. דיווח המיקום יתבסס על רכיב ה-GPS המובנה בסמארטפון, ויוצג על מפה. הפיצ'ר יאפשר גם הפעלת אפליקציית ניווט אם יהיה ברצונכם לפגוש אותו.

החברה עדיין לא הכריזה באופן רשמי על הפיצ'ר, מאחר והוא עדיין בבדיקה. ניתן להתנסות בו בחלק מגרסאות הבטא החדשות של וואטסאפ למערכת ההפעלה אנדרואיד. שיתוף המיקום פועל גם בין הפלטפורמות, בניגוד לאפליקציית iMessage של אפל לדוגמה, שתומכת בשיתוף מיקום אוטומטי כבר כמה גרסאות, אך בין משתמשי אייפון בלבד.

כמובן שמתוך דאגה לפרטיות המשתמשים, התכונה הזו תהיה כבויה כברירת מחדל, ותדרשו להפעיל אותה ידנית אם תרצו לשתף את מיקומכם. כמו כן, תוכלו להפעיל את שיתוף המיקום למשך מספר דקות מוגבל (בין דקה ל-5 דקות), או ללא הגבלת זמן, אפשרות השמורה כנראה לחברים הקרובים ביותר ובני משפחה. סביר להניח שנראה את החידוש הזה מגיע לגרסה הרשמית של וואטסאפ במהלך השבועות הקרובים אם כי עדיין לא ברור מתי הוא יהיה זמין לכולם.