סונול מרחיבה את התחרות: תמכור אביזרי ספורט ותוספי תזונה

בשלב הראשון מוצע השירות, הכולל עשרות מוצרים בכ-15 קטגוריות, בכ-20 סניפים של SO GOOD, ועד סוף 2017 תתרחב הפריסה לכ-80 סניפים

לאחר שהשיקה בשנה שעברה מתחמים ייעודיים למכירת תרופות ללא מרשם ומוצרי פארם ברשת חנויות הנוחות שלה SO GOOD, סונול תתחיל למכור מוצרי ספורט תחת הקונספט "ספורט אקספרס", בהם אביזרים לאופניים, חטיפי חלבון, אנרגיה, ג'לים, תוספי תזונה, בקבוקי שתייה רב-פעמיים לריצה ושייקרים.

בשלב הראשון מוצע השירות, הכולל עשרות מוצרים בכ-15 קטגוריות, בכ-20 סניפים, ועד סוף 2017 תתרחב הפריסה לכ-80 סניפים.

עבור סונול מדובר במהלך אסטרטגי מקיף, שמטרתו להציע מוצרים שעד היום ניתן היה למצוא בבתי טבע, חדרי כושר ורשתות פארם. במסגרת זו השיקה החברה לפני כשנה מתחמים ייעודיים למכירת תרופות ללא מרשם ומוצרי פארם, בשיתוף חברת פארם אקספרס בכ-100 חנויות נוחות.

ניר גלילי, מנכ"ל סונול, מסר: "אחרי שהכנסנו לחנויות הנוחות מוצרים כמו חיתולים לתינוקות, מדי-חום ותרופות, שהמחזור שלהם עומד היום על 1.5 מיליון שקל, אנחנו נכנסים גם לתחום הספורט. השאיפה היא להרחיב את כל מה שקשור לתחום הבריאות, בין היתר להוסיף מכירה של ירקות ושל מוצרים שיש בהם פחות גלוטן".

נכון להיום יש כ-1,000 חנויות בתחנות הדלק בארץ, מרביתן של 4 חברות הדלק הגדולות: פז, דלק, סונול ודור-אלון. סונול מחזיקה ב-231 תחנות תדלוק, ולצדן מופעלות 190 חנויות נוחות תחת המותג SO GOOD.

בשנים האחרונות המגמה של חנויות הנוחות היא להכניס קטגוריות ושירותים חדשים לרשתות הנוחות. כך, בחודש האחרון השיקה רשת Yellow של פז שירות לוקרים אלקטרוני לאיסוף חבילות מתחנות הדלק ושירות משלוחים של ירקות ופירות.