עסקת ענק ל-HP Indigo: השלימה מכירת 45 מכונות דפוס לשאטרפליי

20 מכונות דפוס דיגיטליות נמכרו כעת לחברת ספרי התמונות והמזכרות, לאחר גל ראשון שבו נמכרו והותקנו 25 מכונות ■ זוהי העסקה הגדולה ביותר בתולדות HP Indigo הישראלית

 HP אינדיגו שבאזור התעשייה בקריית גת / צילום: HP
HP אינדיגו שבאזור התעשייה בקריית גת / צילום: HP

 

 חברת HP הודיעה אתמול (ו') על עסקת ענק עם חברת שאטרפליי (Shutterfly) - החברה המובילה בעולם להפקת ספרי תמונות, כרטיסי ברכה, לוחות שנה ומזכרות. במסגרת העסקה ביצעה שאטרפליי הזמנה נוספת של כ-20 מכונות דפוס דיגיטליות מתקדמות מתוצרת HP Indigo, בהמשך לרכישה והתקנה של 25 מכונות אשתקד. נוסף על כך הודיעה שאטרפליי כי HP Indigo תהיה הספקית הנבחרת שלה לצורכי דפוס דיגיטלי, וחתמה על חוזה בלעדיות לחמש שנים, שבמסגרתו החליפה כ-77 מכונות דפוס של Xerox ב-45 מכונות HP Indigo 12000, שהוצגו לראשונה אשתקד.

שני השלבים של העסקה, החתימה על החוזה בן חמש השנים והצהרתה של שאטרפליי על בחירתה ב-HP Indigo כספקית מועדפת מהווים את העסקה הגדולה ביותר בתולדות החברה הישראלית, שמפתחת ומייצרת את מכונות הדפוס הדיגיטלי וגם את הדיו הייחודי.

מכונות הדפוס הדיגיטלי שנרכשו משמשות את שאטרפליי כדי לייצר מגוון רחב יותר של מתנות ומוצרים מודפסים איכותיים וייחודיים - ספרי תמונות, כרטיסי ברכה, לוחות שנה, ניירות מכתבים, מזכרות ומוצרים נוספים הניתנים לעיצוב אישי והזמנה פשוטה באמצעות האינטרנט. הציוד מותקן בימים אלה במרכזי הדפסה של החברה בארצות הברית כדי לאפשר לה להתנהל ביעילות תחת העומס הרב של ההזמנות לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית.

HP Indigo היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות הדפסה דיגיטלית. יותר מ-500 מכונות הדפסה דיגיטליות מסדרת B2 של HP Indigo פועלות כיום ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם והן בשימוש שורה של מותגים בינלאומיים כגון קוקה קולה, אוריאו, נסטלה ויצרנית האריזות העולמית מונדלז.

אלון בר שני, מנכ"ל HP Indigo: "אנחנו גאים מאוד ששטרפליי בחרה בנו, בעקבות הביצועים הטובים של עונת החגים אשתקד, אבל בעיקר בזכות האמונה שלהם בטכנולוגיה והפיתוחים העתידיים של HP Indigo אשר הוצגו להם במסגרת ביקוריהם הרבים בארץ".

״משימתנו בשאטרפליי היא לאפשר לאנשים לשתף את האושר הצרוף בחייהם. לקוחותינו סומכים עלינו והפקידו בידינו את זיכרונותיהם היקרים ביותר כדי שנספק להם את האיכות הגבוהה ביותר בשוק", אמר דוויין בלאק, סגן נשיא ומנהל התפעול העולמי של שאטרפליי. ״מכונות הדפוס הדיגיטליות של HP Indigo והטכנולוגיה הייחודית מהוות רף וקנה מידה בתעשייה בכל הקשור לאיכות הדפסה, ולאחר תקופת ניסיון מוצלחת עם HP indigo אשתקד, אנו שמחים להשלים את השלב השני בשדרוג צי מכונות ההדפסה שלנו".