שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הפרסום של דקטלון

חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים

חברת הספורט הצרפתית דקטלון (DECATHLON) נערכת גם תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים: ל"גלובס" נודע כי החברה התקשרה עם משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, שצפוי לטפל בתקציב הפרסום של החברה.

דקטלון הוא מותג ספורט מוכר בעולם ובארץ, ופתיחת הסניף הראשון הראשון בארץ מעוררת עניין בקרב חובבי ספורט רבים. נראה כי ברשת עצמה שמים דגש רב על פעילות דיגיטלית: עוד טרם הפתיחה הרשמית נפתח עמוד פייסבוק, אחריו עוקבים כבר לא מעט עוקבים, וגם הפעילות הפרסומית של החברה החלה באמצעות פוסטים ממומנים - כמו למשל תמונה של שני אנשים צוללים עם הפוסט "איך אתם מתחת למים? מכירים את מסיכת צלילה החדשנית? בקרוב ב-DECATHLON". בנוסף עלה שילוט חוצות שאמור לבשר על הפתיחה הקרובה.

תקציב הפרסום של דקטלון לא אמור להיות גדול מבחינת היקף כספי, אבל בכל זאת מדובר במותג בינלאומי, ולכן הוא עורר עניין מסוים בקרב משרדי הפרסום.

החנות הראשונה של דקטלון צפויה להיפתח במרכז G בראשון-לציון, תשתרע על שטח של 3,000 מ"ר ותכלול 60 מחלקות בתחומי הספורט השונים.

רשת דקטלון פועלת ב-28 מדינות ברחבי העולם ומפעילה כ-1,000 סניפים.