צליל מקוון: עובדי eBay ישראל חוגגים עם "הארנבות של ד"ר קספר"

וגם: מה הקשר בין משרד עורכי הדין עמר, רייטר, ז'אן שוכטוביץ לבין הזמר מוקי?

צליל מקוון

אתמול (ד') חגגו עובדי חברת המסחר המקוון eBay ישראל, במסיבה השנתית שהתקיימה הפעם במצפה רמון. בשיאו של האירוע עלו לבמה הלהקות המיתולוגיות "מופע הארנבות של ד"ר קספר" ו"היהודים".

למען האמת, לא היינו מציינים את זה אלמלא מה שקרה במהלך ההופעה של "היהודים", או אז עלה לבמה יובל מטלון, מנכ"ל eBay ישראל, לאחר שחברי הלהקה, הזוג תום פטרובר ואורית שחף, קראו לו להצטרף אליהם לביצוע השיר "הימים שלנו". מתברר שפטרובר שאל באחרונה את הקהל באחת ההופעות כיצד מוכרים דרך eBay, שאלה שבעקבותיה יצר איתו מטלון קשר.

יש להניח כי זו לא הייתה הסיבה היחידה. מטלון, מוזיקאי חובב בשעות הפנאי, פורט על הגיטרה בהרכב רוק בשם "9.5 בשער".

במפרגנים בקהל הגרופי'ס: אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay ישראל; ונטלי זיו, הדוברת ומנהלת התקשורת של החברה.

תום פטרובר, יובל מטלון ואורית שחף/ צילום: מוטי זאבי
 תום פטרובר, יובל מטלון ואורית שחף/ צילום: מוטי זאבי

אורחי הדין

מה הקשר בין מוזיקה לבין אנשי משפט, עסקים ופוליטיקה?

אתמול  טיפסו והגיעו לקומות ה-39-40 במגדל צ'מפיון בבני-ברק, כ-200 אורחים ואורחות מעולמות העסקים, התקשורת, הפוליטיקה, התרבות והספורט.

הסיבה למסיבה: השקת המשרדים החדשים של משרד עורכי הדין עמר, רייטר, ז'אן שוכטוביץ. עורכי הדין אמיר עמר, רם ז'אן, ירון רייטר ואודי שוכטוביץ, אירחו את: יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה; עוזי מור, מנכ"ל קבוצת מאיר; שמואל האוזר, יו"ר הרשות לניירות ערך; נציגי גינדי השקעות ומשפחת גינדי: משה גינדי והבנים מנור וכפיר; אורי לוי, מנכ"ל משותף בגינדי השקעות; אבי זמיר, מנכ"ל גינדי תל-אביב; יעקב אטרקצ'י, בעלי אאורה; דרור נגל, מנכ"ל אזורים; ישראל רייף, בעלי אפקון אחזקות; חגי בדש, מנכ"ל ומייסד בית ההשקעות פורטה; גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי וח"כ רויטל סוויד; אשת התקשורת רינה מצליח; מאיר אורנשטיין, מנכ"ל מפעלות חינוך; הדר ויסמונסקי, היועצת המשפטית של פרטנר וג'קי דבי, היועץ המשפטי של פלאפון; האדריכל מיכי סתר שעיצב את המשרדים; ואחרים.

אורח נוסף מתחום אחר לגמרי היה הזמר מוקי, שלו היכרות רבת-שנים עם עמר. כמו בהרבה סיפורים יפים, מה שחיבר את השניים הייתה המוזיקה. עמר הוא לא רק עו"ד חובב מוזיקה. בדיוק כמו מוקי גם הוא אוהב את ג'מייקה, ואף נוהג לפקוד את המדינה ולסייע לילדים החיים בה, ולרכוש עבורם ציוד מוזיקלי. בשיאו של הערב הצהירו עמר וז'אן שאלמלא 150 עובדי החברה, "כלום לא היה קורה"

אבי זמיר ורם ז'אן/ צילום: אביב חופי
 אבי זמיר ורם ז'אן/ צילום: אביב חופי