פספוס השקיות של אסוס: החברה הפכה את הלימון ללימונדה

מסתבר שאין פרסום רע: החברה הדפיסה 17,000 שקיות עם טעות בכיתוב, אך בחרו שלא להשמידן ■ בחברה בחרו לנצל את הבאזז שנוצר, ולמנף את הפרסום ברשתות החברתיות

אתר הקניות  ASOS  / צילום מסך
אתר הקניות ASOS / צילום מסך

ענקית המסחר המקוון הבריטית אסוס דיווחה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה על שגיאת כתיב שנפלה בהדפסה על 17 אלף שקיות ניילון עם הלוגו של החברה. בציוץ שפרסמה החברה נכתב ״אוקי, 'יתכן' שהדפסנו 17,000 שקיות עם טעות דפוס. אנחנו קוראים לזה מהדורה מוגבלת״. אל הכיתוב צורפה תמונה בה מודפסת על השקית המילה Onilne, במקום המילה Online (אונליין).

הציוץ של אסוס/ צילום: שני מוזס
 הציוץ של אסוס/ צילום: שני מוזס

ככל הנראה באסוס החליטו שלא להשמיד את השקיות עם טעות הדפוס, ובחרו לנטרל את הבאזז השלילי ואת העקיצות הצפויות, באמצעות הודעה ללקוחות דרך הרשת החברתית. במקביל מפרסמת היום התקשורת הבריטית כי אסוס הינה מקום העבודה הנחשק ביותר בבריטניה לפי דירוג החברות הנחשקות של לינקדאין, לאחר שהצליחה לעקוף ברשימה ענקיות בינלאומיות כמו אמזון, אפל, ארנסט אנד יאנג ומקינזי.