הסוף להצקות בקבוצה של הגן? הפיצ'ר החדש של וואטסאפ

וואטסאפ משיקה פיצ'ר חדש: קבוצות בהן רק אדמינים יוכלו לכתוב • הפיצ'ר החדש מיועד למקרים בהם משתמשים מצטרפים לקבוצות שונות כדי לקבל מהן הודעות חשובות ומידע - למשל קבוצות של הורים ומורים, קבוצות של מרכזי קהילה או קבוצות של ארגונים ללא מטרות רווח

וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק
וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק

וואטסאפ משחררת פיצ'ר חדש, שיאפשר רק לאדמינים בקבוצות לשלוח הודעות בקבוצה. לפי בלוג החברה, הפיצ'ר מיועד למקרים בהם משתמשים מצטרפים לקבוצות שונות כדי לקבל מהן הודעות חשובות ומידע - למשל קבוצות של הורים ומורים, קבוצות של מרכזי קהילה או קבוצות של ארגונים ללא מטרות רווח.

כדי להגדיר קבוצה באופן בו רק המנהלים יוכלו לשלוח בה הודעות, יש להיכנס ל"פרטי קבוצה", לאחר מכן ללחוץ על "הגדרות קבוצה" ואז על "שליחת הודעות". שם יש לבחור באפשרות "מנהלים בלבד" במקום באפשרות "כל המשתתפים".

הפיצ'ר הושק למשתמשים בכל העולם שמשתמשים בגרסאות העדכניות של האפליקציה. בחודשים האחרונים וואטסאפ הוסיפה פיצ'רים שונים לשיפור חוויית הקבוצות, בהם אפשרות להוסיף תיאור לקבוצה, הגנה למשתמשים שמתווספים שוב ושוב לקבוצות שעזבו ועוד.

ככל הנראה וואטסאפ מנסה להציע אפשרות דומה לערוצים (Channels) שקיימים באפליקציית המסרים המתחרה טלגרם. בקבוצות בטלגרם כל המשתתפים יכולים לכתוב, ואפשר לצרף אליהן אלפי משתמשים. אך בערוצים בטלגרם, בניגוד לקבוצות, רק המנהלים יכולים לכתוב, ושאר המשתתפים עוקבים אחרי הפרסומים. בישראל מי שעושה שימוש בערוצים בטלגרם הם בעיקר פוליטיקאים ואתרי חדשות שמעוניינים לעדכן את העוקבים שלהם, וגם בלוגרים, משתמשים שמפרסמים מבצעים וטלגראס.