נקבע לכם תור: וואטסאפ משיקה שירות הודעות מעסקים

וואטסאפ משיקה כלי חדש לעסקים: API שיאפשר שליחת הודעות שאינן שיווקיות ללקוחות • בניגוד להודעות SMS שכולנו מקבלים, החברות יוכלו לשלוח את ההודעות רק ללקוחות שמסרו להן את מספר הטלפון שלהם, או ללקוחות שהתחילו בעצמם את השיחה • השירות יינתן לעסקים תמורת תשלום

וואטסאפ / שאטרסטוק
וואטסאפ / שאטרסטוק

וואטסאפ משיקה כלי חדש לעסקים: API שיאפשר שליחת הודעות שאינן שיווקיות ללקוחות, כמו תזכורות על תורים, מידע על משלוח סחורה, כרטיסים לאירועים ועוד. הודעות מסוימות כמו קבלות על רכישה יישלחו ככל הנראה באופן אוטומטי. השירות יינתן לעסקים תמורת תשלום, שהחברה לא חשפה.

כצעד ראשון, וואטסאפ תשיק את השירות עבור 90 חברות בלבד, ביניהן אובר, בוקינג וחברת התעופה KLM, ובהמשך השירות יתרחב בהדרגה לחברות נוספות. וואטסאפ הצהירה כי החברות יוכלו לשלוח את ההודעות רק ללקוחות שמסרו להן את מספר הטלפון שלהם, או ללקוחות שהתחילו בעצמם שיחה עם העסקים בפלטפורמה.

וואטסאפ לעסקים: הפיצ'רים החדשים באפליקציה

בנוסף, וואטסאפ הכריזה גם כי מפרסמים יוכלו להשתמש במנהל המודעות של פייסבוק כדי לפרסם ברשת החברתית מודעות עם כפתור, שיוביל לצ'ט בוואטסאפ עם בית העסק. האפשרות החדשה תהיה זמינה ברוב המדינות כבר החודש, אך לא תהיה זמינה בהודו או באיחוד האירופי. לפני כן, פייסבוק גם השיקה אופציה להוסיף כפתור שיוביל את המשתמש לצ'ט במסנג'ר מול בתי עסק, כאשר את השיחה יכול לנהל בוט או עובד אנושי.