NMC יונייטד רוכשת שליש ממניות משרד הפרסום לצעירים fresh

מדובר במשרד הפרסום לבני נוער שנמצא בבעלות המפיק והאמרגן בני מנשה ואיש קבוצת "ידיעות אחרונות" לשעבר אבי מורגנשטרן

קבוצת NMC יונייטד שבבעלות משפחת אדרי רוכשת שליש ממניות משרד הפרסום לצעירים fresh שבבעלות המפיק והאמרגן בני מנשה ואיש קבוצת "ידיעות אחרונות" לשעבר אבי מורגנשטרן.

כפי שנחשף ב"גלובס", מנשה ומורגנשטרן הקימו את המשרד לפני מספר חודשים כדי לשלב כוחות ולתת מענה למפרסמים בכל הקשור לבני נוער - הקו שבין קמפיינים, אירועים וייצוג אמנים. מאז הקמת המשרד לפני מספר חודשים כבר הספיקו לייצר בו קמפיין להוט להשקת "איט גרלז", קמפיין "בק טו סקול" של אופיס דיפו וקל גב, קמפיין לשושי זוהר, קמפיין למיקרוסופט, קמפיין לצעצועי אילנית וקמפיין גיוס ל-yes. 

מנשה ומורגנשטרן עוסקים שנים ארוכות בתחום המדיה, התוכן והבידור. מורגנשטרן עבד במשך 12 שנה ב"ידיעות אחרונות", שם שימש כמנכ"ל כתבי-עת ילדים ונוער של הקבוצה, ומתוקף תפקידו היה אחראי על המגזינים "עולם הילדים", "ראש 1" וחטיבת המותגים של "ידיעות אחרונות". לאחר פרישתו מהקבוצה הוא הקים יחד עם איש המדיה ישראל דיאמנט את "מדיו גן" המתמחה במסחור מוצרים. כך למשל, הוא אחראי, בין היתר, על המסחור בישראל של קבוצות הכדורגל ברצלונה וריאל מדריד וכן על התוכן של יוניברסל סטודיו.

מנשה מגיע מתחום ההפקה והאמרגנות והיה במשך כמה שנים שותף של המפיק יואב גרוס. לאחר שהשותפות בין השניים התפרקה, הוא המשיך להיות מפיק של תוכן לטלוויזיה, בעיקר לערוץ רשת, ופעל גם כאמרגן המביא הפקות ואומנים לארץ וכשותף בארומה מיוזיק.

החיבור ל-NMC הוא מתבקש וסינרגטי: הקבוצה כוללת חברות עם תוכן משלים, ביניהן "הד ארצי", "סולן הפקות" (פסטיגל), חברת הגיימינג "עדלי" ו-"NMC LIVE" (בוקינג/הופעות). NMC יונייטד היא חברת-בת של קבוצת יונייטד קינג החזקות, המחזיקה בין היתר במתחמי הסינמה סיטי וחברת הפצה והפקת סרטים - סרטי יונייטד קינג.

בני נוער וצעירים מהווים קהל יעד חשוב עבור רוב המפרסמים הגדולים בארץ ובעולם, אך באופן פרדוקסלי למרות היקף התקציבים ההולך וגדל של שיווק ופרסום הפונה אליהם, אין כמעט סוכנויות ישראליות המתמחות בפלח שוק זה. השחקנית המשמעותית הדומיננטית היחידה בתחום היא טינק שבבעלות יניב ויצמן.

כאמור, אל תוך השדה הזה נכנסה fresh מתוך מטרה להפוך לשחקן משמעותי, ואכן בחודשם שחלפו מאז הקמת המשרד כבר יצאו ממנו קמפיינים גדולים כמו זה לפסטיגל.

אבי מורגנשטרן מסר בתגובה כי "שוק בני הנוער צמח בשנים האחרונות והגיע למצב שכל חברה מבינה שהיא לא יכולה להתעלם ממנו. קבוצת NMC יונייטד, שהיא הגדולה ביותר בתחום הבידור הישראלי, הבינה גם כן את הצורך הזה, והרצון שלהם להתחבר לבני נוער השתלב באופן טבעי עם היכולות של פרש להגיע אל אותו קהל היעד. אנחנו בטוחים שהחיבור האסטרטגי יתרום רבות לשתי החברות, שיחד יוכלו לצמוח בשוק הפרסום הישראלי".