דיווח: פיצ'רים חדשים בוואטסאפ יאפשרו למשתמשים שקט רב יותר מצ'טים מושתקים

מעוניינים בשקט מצ'אטים ומקבוצות לא רצויות? הפיצ'ר "מצב שקט" יסתיר את התג שמופיע על גבי האפליקציה ומתריע למשתמש על הודעות חדשות, במקרים בהם ההודעה החדשה היא מאיש קשר או מקבוצה שהמשתמש השתיק • ב"מצב חופשה" צ'אט שמשתמשים בחרו להעביר לארכיון יוצא באופן אוטומטי מהארכיון וחוזר לתצוגת הצ'אטים הרגילה באפליקציה ברגע שהודעה חדשה מתקבלת

ווטסאפ / שאטרסטוק
ווטסאפ / שאטרסטוק

וואטסאפ עובדת על פיצ'רים חדשים, שישפרו את הצ'אטים וההתראות באפליקציה, כך לפי דיווח באתר WABetaInfo. שני הפיצ'רים הראשונים יאפשרו למשתמשים באפליקציה שקט מצ'אטים וקבוצות לא רצויות. הפיצ'ר "מצב שקט" יסתיר את התג שמופיע על גבי האפליקציה ומתריע למשתמש על הודעות חדשות, במקרים בהם ההודעה החדשה היא מאיש קשר או מקבוצה שהמשתמש השתיק. לפי הדיווח, הפיצ'ר החדש כבר זמין למשתמשי אנדרואיד ואף מופעל באפליקציה כברירת מחדל עבורם.

פיצ'ר נוסף שנוגע לצ'אטים מושתקים הוא "מצב חופשה". נכון להיום, צ'אט שמשתמשים בחרו להעביר לארכיון יוצא באופן אוטומטי מהארכיון וחוזר לתצוגת הצ'אטים הרגילה באפליקציה ברגע שהודעה חדשה מתקבלת באותו צ'אט. עבור משתמשים שיבחרו להפעיל את "מצב חופשה", שעדיין לא זמין, צ'אטים מושתקים לא יעברו את התהליך הזה וישארו בארכיון גם כשתתקבל הודעה חדשה.

הפיצ'ר האחרון עליו דווח פותח ככל הנראה עבור וואטסאפ ביזנס, למרות שייתכן שיגיע גם לאפליקציה הרגילה. הוא מציע את האפשרות לקשר את חשבון הוואטסאפ לשירותים חיצוניים כמו לינקדאין או אינסטגרם. לא ברור אם מטרת הפיצ'ר החדש היא לעזור למשתמש לשחזר סיסמה במקרה הצורך, או לאפשר שיתוף אוטומטי של עדכוני סטטוס, מאינסטגרם למשל, לוואטסאפ.