חוזה של 90 מיליון דולר ב-5 שנים: שבבים של DSPG הישראלית ישולבו במוצרי דויטשה טלקום

DSPG מפתחת שבבים לטלפונים אלחוטיים ולמוצרי מדיה, והשבבים שלה ישולבו בספיקרים החכמים של ענקית הטלקום הגרמנית • בכיר בדויטשה טלקום: "היכולת למנף את פתרון ה-HD Voice של DSPG בספיקר החכם נותנת לנו יתרון תחרותי" • החברה הישראלית, שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 254 מיליון דולר, תפרסם ב-1 בנובמבר את דוחותיה לרבעון השלישי

עופר אליקים, מנכ"ל DSPG / צילום: תמר מצפי
עופר אליקים, מנכ"ל DSPG / צילום: תמר מצפי

שבבים של חברת DSPG ישולבו במוצרי חברת דויטשה טלקום, בעסקה שההכנסות ממנה מוערכות ב-90 מיליון דולר לחמש שנים.

DSPG מפתחת שבבים לטלפונים אלחוטיים ולמוצרי מדיה שונים. בעסקה עם דויטשה טלקום ישולבו שבבי DECT/ULE של החברה בספיקרים החכמים שמפתחת דויטשה טלקום, במטרה לאפשר חיוג קולי ללא מגע יד.

"DSPG מחויבת להבטיח שהקול הופך לעמוד התווך בתקשורת בבית החכם, שהאיכות היא ללא תחרות ושהאמינות תעלה על ציפיות הצרכנים", מסר מנכ"ל החברה, עופר אליקים. "טכנולוגיות DECT ו-ULE הן היחידות בשוק שנבנו במיוחד לאפליקציות קול. DSPG פעלה ב-20 השנים האחרונות להביא לשלמות את פתרון ה-SoC (System on a Chip) כדי להציע חוויית משתמש טובה יותר, ולאפשר לספקיות תקשורת להציג מוצרים חדשניים בתחום הבית החכם ואפליקציות מלהיבות, בלי לחשוש בנוגע לאיכות הקול, לשיהוי בהעברת הנתונים (latency), לאמינות ועוד".

ברנד מולר, בכיר בדויטשה טלקום מסר כי "כחברת תקשורת, טלפוניה היא אחד משירותי הליבה שלנו. עם היכולת למנף את פתרון ה-HD Voice של DSPG בספיקר החכם שלנו, במטרה לייצר איכות קול גבוהה בשיחות, ה-DECT נותן לנו יתרון תחרותי".

שת"פ גם בטאבלט של סמסונג

נזכיר שב"גלובס" פורסם לאחרונה כי DSPG חתמה גם על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם סמסונג, והטכנולוגיה שלה משולבת בטאבלט שהשיקה סמסונג לאחרונה, בעסקה שנאמדת בעשרות מיליוני דולרים ל-DSPG.

החברה הישראלית נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 254 מיליון דולר. בשנים האחרונות, על רקע דעיכת השוק המסורתי שלה, שוק השבבים לטלפונים אלחוטיים, DSPG הרחיבה את פעילותה בתחומים חדשים עבורה, כמו האינטרנט של הדברים והבית החכם, וכן שימוש בקול כממשק משתמש.

החברה צפויה לפרסם את דוחות הרבעון השלישי ב-1 בנובמבר, ואנליסטים מצפים כי תרשום הכנסות של 33 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP של 8 סנט למניה.