יושבי ראש המפלגות ממשיכים לבשר על הצטרפות מועמדים חדשים למפלגותיהם

תא"ל במיל' רם שמואלי, לשעבר ראש להק מודיעין בחיל האוויר, מצטרף למפלגת "כולנו" של משה כחלון • עידן רול, בן זוג של הזמר הראל סקעת, יצטרף ל"יש עתיד" כנציג הקהילה הגאה ברשימה בראשות יאיר לפיד

הראל סקעת, יאיר לפיד ועידן רול / צילום: יש עתיד
הראל סקעת, יאיר לפיד ועידן רול / צילום: יש עתיד

הבוקר (ו') הודיע יו"ר כולנו משה כחלון על הצטרפות תא"ל במיל' רם שמואלי, לשעבר ראש להק מודיעין בחיל אויר למפלגתו. שמואלי שירת בצה"ל 30 שנה והיה ממתכנני תכנית הפצצת הכור הסורי. בתפקידו האחרון בצבא כיהן כראש להק מודיעין בחיל ההאוויר וב-9 השנים האחרונות מכהן כיו"ר השומר החדש ופעיל בתחום החינוך.

בהודעה לעיתונות אמר שמואלי "אני מצטרף למפלגה לאומית חברתית וממלכתית בעלת השקפות ימניות אשר מצאה את הדרך לחבר את כל העם ופעלה בעיוורון צבעים בחלוקת העוגה התקציבית."

רם שמואלי / צילום: תומר שמואלי
 רם שמואלי / צילום: תומר שמואלי

נציגות גאה ב"יש עתיד"

אתמול הודיע יו"ר יש עתיד יאיר לפיד על צירופו של עידן רול ליש עתיד כנציג הקהילה הגאה ברשימת 'יש עתיד'.

לפיד אמר אתמול באירוע לכבוד צירופו של רול במועדון בתל אביב: "זה בלתי נתפס שב-2019 יש עדיין אנשים במדינה הזאת שאומרים לעצמם טילים עפים בעזה על אזרחי העוטף,עגלה בסופר עולה יותר מאשר בטוקיו וראש הממשלה בחקירות אבל מה שבאמת מפריע לממשלה - זה איך שני אנשים אוהבים אחת את השני, אנחנו לא רוצים לחיות בעולם שבו אהבה מפריעה למישהו".

"הסיבה שהמטה הזה מתכנס הוא מפני שאנחנו בעמדת כוח ומתוך עמדת הכוח הזאת אנחנו אומרים; אם יש ילד אחד במדינת ישראל שעדיין מציקים לו בבית הספר, אם יש ילדה אחת שעדיין פוחדת להגיד להוריה משהו עמוק על זהותה המיני, הם צריכים לדעת שאנחנו פה ואנחנו המשפחה השלהם. בשם משפחת יש עתיד את המועמד שלנו לכנסת עידן רול"

באירוע נכחו ח"כ יעל גרמן, מקימת התא הגאה של יש עתיד זהורית שורק ואנשי יש עתיד. רול, ראש המטה הגאה של מפלגת יש עתיד עו"ד בהייטק, בן זוג של הזמר הראל סקעת ואב טרי לארי.