נתניהו מגיב לרותם סלע: "ישראל היא לא מדינת כלל אזרחיה"

המגישה והדוגמנית רותם סלע מתחה ביקורת על הדברים שמירי רגב אמרה בנוגע לאפשרות שבני גנץ ירכיב ממשלה עם הערבים • ראש הממשלה ענה לפוסט שכתבה סלע באינסטגרם

בנימין נתניהו / צילום: תמר מצפי
בנימין נתניהו / צילום: תמר מצפי

אם שר האנרגיה יובל שטייניץ לא שלל הבוקר בראיון לגלי צה"ל את האפשרות למבצע צבאי בעזה על רקע המתיחות הביטחונית בדרום, נראה כי לפי ראש הממשלה בנימין נתניהו המצב סובל דיחוי, כאשר זה האחרון מצא זמן להגיב ברשת האינסטגרם לביקורת שכתבה המגישה והדוגמנית רותם סלע בקשר לראיון שנערך עם שרת החינוך מירי רגב בחברת החדשות.

סלע מתחה ביקורת על רגב וכתבה: "מירי רגב יושבת ומסבירה לרינה מצליח שהציבור צריך להיזהר כי במקרה שבני גנץ ייבחר, הוא יהיה חייב להקים ממשלה עם ערבים. רינה מצליח שותקת. ואני שואלת את עצמי, למה רינה לא שואלת אותה בתדהמה - ומה הבעיה עם הערבים??? ריבונו של עולם, ישנם גם אזרחים ערבים במדינה הזו. מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כלל אזרחיה. וכל בני האדם נולדו שווים. וגם הערבים, רחמנא לצלן, הם בני אדם. וגם הדרוזים. וגם ההומואים, אגב, והלסביות, וגם... שוק... השמאלנים".

רותם סלע נגד מירי רגב באינסטגרם
 רותם סלע נגד מירי רגב באינסטגרם

נתניהו ענה לפוסט של סלע וכתב:"ישראל היא לא מדינת כלל אזרחיה. לפי חוק יסוד יסוד: הלאום שהעברנו, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי - ושלו בלבד. כמו שכתבת, אין שום בעיה עם אזרחי ישראל הערבים - הם שווי זכויות ככולנו, וממשלת הליכוד השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת. הליכוד רק ביקש לחדד את השאלה המרכזית בבחירות האלה: זו ממשלת ימין חזקה בראשותי או ממשלת שמאל של יאיר לפיד וגנץ בתמיכת המפלגות הערביות. ללפיד וגנץ אין דרך אחרת להקים ממשלה, וממשלה כזאת תערער את ביטחון המדינה והאזרחים. ההכרעה - עוד חודש בקלפי. יום טוב". 

נתניהו עונה לרותם סלע באינסטגרם
 נתניהו עונה לרותם סלע באינסטגרם