וואטסאפ בוחנת פיתוח דפדפן ייחודי ופיצ'ר לחיפוש תמונות

כך דווח אתר wabetainfo • פיצ'ר חיפוש התמונות יאפשר לחפש תמונות שנשלחו אל המשתמשים באמצעות הצ'אט דרך גוגל; באופן זה משתמשים יוכלו לבדוק אם התמונות שנשלחו אליהם מופיעות ברשת • מטרת הפיצ'ר היא ככל הנראה להילחם בתופעת הפצת הפייק ניוז דרך האפליקציה

וואטסאפ / צילום: shutterstock
וואטסאפ / צילום: shutterstock

פלטפורמת הצ'ט הפופולרית וואטסאפ מפתחת מספר פיצ'רים חדשים עבור משתמשיה, בהם דפדפן ייחודי לאפליקציה ופונקציית חיפוש תמונות - כך לפי אתר wabetainfo.

הדיווח באתר מתבסס על בחינה של גרסת הבטא החדשה של וואטסאפ לאנדרואיד, כאשר בעזרת אפליקציית הבטא נבחנים פיצ'רים חדשים של וואטסאפ לפני שיצאו באופן רשמי.

הדפדפן שיפעל בתוך האפליקציה יופיע בכל פעם שמשתמש מנסה לפתוח לינק שנשלח אליו באמצעות האפליקציה, כך שניתן יהיה לפתוח לינקים מבלי לצאת מוואטסאפ. האפליקציה גם מזהירה את המשתמש במקרים בהם הלינק שנשלח אליו עלול להיות מסוכן. בגרסה הנוכחית של הפיצ'ר לא מתאפשר צילום מסך מתוך הדפדפן.

פיצ'ר חיפוש התמונות יאפשר לחפש תמונות שנשלחו אל המשתמשים באמצעות הצ'אט דרך גוגל. באופן זה משתמשים יוכלו לבדוק אם התמונות שנשלחו אליהם מופיעות ברשת וכן לחפש גם תמונות דומות להן. מטרת הפיצ'ר היא ככל הנראה להילחם בתופעת הפצת הפייק ניוז דרך וואטסאפ, בעיה שניכרת במיוחד בהודו. באמצעות הפיצ'ר, משתמשים יוכלו לקבל הקשר לתמונות שהועברו אליהם וכך לצרוך את המידע באופן ביקורתי יותר.

עוד דווח כי וואטסאפ מתכננת הרחבה של שירות התשלומים וואטסאפ פיי שנבחן בהודו למדינות נוספות, בהן ברזיל, בריטניה ומקסיקו.

לא ידוע מתי הפיצ'רים החדשים צפויים לצאת באופן רשמי לכלל המשתמשים, והחברה לא התייחסה אליהם באופן רשמי.