עסקים כרגיל בחול המועד: הזמנות בכ-14 מיליון דולר לסרגון; טכנולוגיה של DSPG משולבת בסמארטפון סיני חדש

ההזמנות של סרגון, ממפעיל סלולרי גדול בדרום אמריקה, התקבלו מתחילת השנה ומצטרפות להזמנות של 3.5 מיליון דולר עבור פרויקטים אחרים של הלקוח במדינות אחרות ביבשת

משתמשי סלולר / צילום: Shutterstock
משתמשי סלולר / צילום: Shutterstock

שתי חברות טכנולוגיה ישראליות שנסחרות בנאסד"ק מדווחות היום (ד') על חוזים והזמנות מצד לקוחותיהן - סרגון , המספקת פתרונות אלחוטיים לתקשורת בין תחנות הבסיס והמתג הראשי ברשת, ו-DSPG , המפתחת שבבים לטלפונים אלחוטיים ומוצרי מדיה.

סרגון עדכנה על הזמנות המשך בהיקף של למעלה מ-14 מיליון דולר ממפעיל סלולרי גדול בדרום אמריקה, ששמו לא דווח. ההזמנות התקבלו מתחילת השנה, והן מצטרפות להזמנות של 3.5 מיליון דולר עבור פרויקטים אחרים של הלקוח במדינות אחרות ביבשת. המפעיל הסלולרי ישתמש בפתרונות סרגון לעיבוי הרשת באמצעות גלים מילימטריים, לצד הפתרונות לשדרת הרשת הראשית, כדי לתת מענה לגידול בדרישה לקיבולת רשת.

"קישוריות בפס רחב היא מפתח לפיתוח כלכלי אזורי ולצמיחה, ואנו מחויבים לסייע ללקוח ותיק ובעל ערך זה להרחיב את כיסוי רשת ה-4G בכל האזורים שבהם הוא פועל בדרום אמריקה", מסר מנכ"ל סרגון, עירא פלטי. סרגון נסחרת בנאסד"ק בשווי 335 מיליון דולר.

במקביל, DSPG הודיעה כי טכנולוגיית ה-SmartVoice שלה משולבת בסמארטפון החדש, Reno, שמייצרת OPPO - יצרנית סינית שהיא בין הגדולות בעולם. OPPO משתמשת בפתרון DBMD4 של החברה, שהוא System-on-a-chip שנועד לאפשר דיוק רב יותר של הקול תוך שימוש מועט בסוללה. הפתרון נכלל ב- Breeno - "עוזר קולי" כדוגמת סירי של אפל, שהשיקה OPPO לאחרונה.

לדברי עופר אליקים, מנכ"ל DSPG, "במשך עשר שנים OPPO פעלה להשיג שילוב אופטימלי של אסתטיקה וחדשנות טכנולוגית, ואנחנו שמחים להיות חלק מהשלב הבא, ולאפשר את הסיוע הקולי של Breeno. הפתרונות שלנו זוכים להכרה גלובלית ומשולבים במגוון רחב של יישומים". DSPG מהרצליה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 334 מיליון דולר.