נדב צפריר, לשעבר מפקד 8200, מונה ליו"ר משותף בחברת סולאראדג'

המינוי אושר פה-אחד בדירקטוריון • החברה נסחרת בנאסד"ק בשווי של 4 מיליארד דולר • צפריר יקבל שכר שנתי של 55 אלף דולר וכן תגמול הוני שיכלול מניות חסומות בסך 150 אלף דולר עם כניסתו לתפקיד והקצאה שנתית של מניות חסומות בסך 155 אלף דולר

נדב צפריר / צילום: איל יצהר
נדב צפריר / צילום: איל יצהר

נדב צפריר, לשעבר מפקד יחידה 8200 ומי שהקים את קבוצת Team8 לבניית חברות סטארט-אפ, מצטרף לדירקטוריון חברת סולאראדג' ויכהן כיו"ר משותף, לצד המנכ"ל והמייסד של החברה, גיא סלע.

סולאראדג' , שמפתחת ומספקת מערכות לניטור ואופטימיזציה של אנרגיה סולארית, נסחרת בנאסד"ק בשווי של 4 מיליארד דולר. החברה הודיעה על מינויו של צפריר וציינה כי המינוי אושר פה אחד בדירקטוריון, והוא נועד לחזק את הנהלת החברה, על רקע מחלתו של המייסד והמנכ"ל סלע. נזכיר, שסלע עדכן את המשקיעים במכתב ששלח בסוף 2017 כי הוא חולה בסרטן. סלע כתב אז כי "החדשות הטובות הן שניתן לטפל במצב", והעריך שהטיפול הרפואי יאפשר לו להמשיך לעבוד. ואכן מאז המשיך סלע בתפקידיו כמנכ"ל וכיו"ר החברה, והוביל את החברה לבצע שלוש רכישות שהרחיבו את השווקים אליהם היא פונה. לפני פחות משבועיים פרסמה החברה דוחות חזקים שהקפיצו את מנייתה לשיא כל הזמנים.

צפריר יקבל שכר שנתי של 55 אלף דולר וכן תגמול הוני שיכלול מניות חסומות בסך 150 אלף דולר עם כניסתו לתפקיד והקצאה שנתית של מניות חסומות בסך 155 אלף דולר - כאשר ב-2019 הקצאה זו תהיה באופן יחסי לתקופת הכהונה שלו.

בסולאראדג' מציינים כי צפריר מביא עימו ניסיון של 25 שנה בתחום הסייבר ופיתוח הטכנולוגיה. "נדב צפריר ואני עבדנו יחד במשך עשורים, עוד מהשנים שבהן ניהלנו פיתוחים טכנולוגיים מורכבים בצבא", מסר סלע. "אני לא יכול לחשוב על מישהו מתאים יותר לתפקיד היו"ר המשותף של הדירקטוריון מאשר נדב צפריר. אני יודע שניסיונו כמנהל, גורו טכנולוגי והוגה של חדשנות יתרמו למנהיגות של הדירקטוריון שלנו ולקביעת החזון העתידי של סולאראדג'".

צפריר אמר כי "עקבתי אחר סולאראדג' מאז הקמתה ב-2006, והצמיחה שלה למובילת שוק שהיא היום. סולאראדג' היא סיפור הצלחה אמיתי וזו זכות אמיתית להצטרף לדירקטוריון שלה".