אמא של אדם נוימן: "יש הפי אנד, הוא חזר בתשובה"

"אדם אפילו לא היה עצוב כשהיה כל הבלגן", אמרה ד"ר אביבית נוימן, אמו של אדם, בראיון לאילה חסון • זאת בוקר לאחר החלטת דירקטוריון WeWork לאשר לסופטבנק להשתלט על החברה ולשלם לנוימן 1.7 מיליארד דולר כדי שיעזוב את הדירקטוריון

אדם נוימן, מייסד WeWork / צילום: רויטרס
אדם נוימן, מייסד WeWork / צילום: רויטרס

"יש הפי אנד, כי אדם שמח בחלקו עם אשתו וחמשת הילדים שלו, הוא גם 3 שנים דתי, כן... כן.... הוא חזר בתשובה. בפעם הראשונה שראיתי אותו מניח תפילין, נשכבתי על הרצפה, והוא נורא נעלב, אבל בגדול אני מכבדת את החיבור שלו לדת, וזה הוסיף לו ממד שתמיד היה לו" - כך אמרה היום (ד') אמו של מייסד WeWork אדם נוימן, ד"ר אביבית נוימן, בראיון לאילה חסון ברדיו 103FM, בוקר לאחר האישור שניתן לסופטבנק להשתלט על החברה שייסד נוימן.

אתמול (ג') דירקטוריון WeWork נתן אור ירוק לסופטבנק היפני להשתלט סופית על חברת חללי העבודה המשותפים, כאשר נוימן יקבל קרוב ל-1.7 מיליארד דולר תמורת עזיבתו את הדירקטוריון. "אדם אפילו לא היה עצוב כשהיה כל הבלגן, ועכשיו כשזה נגמר, בעיקר אמא שלי, היא הכי מרוצה", הוסיפה אמו של נוימן.

"בשנים האחרונות ביקשתי מאדם כל מיני דברים (תרומות) בשביל מכונים אונקולוגיים, אז אני ניצלתי אותו עד תום, החולים שלי ניצלו אותו עד תום, ואני שמחה שעכשיו יהיה לו זמן למשפחה שלו", הוסיפה נוימן.

"בתור ילד, כשהוא היה בן 5 בירוחם, הייתי עושה תורנות במגן דוד אדום, והוא היה בא איתי לביקורי חולים. הוא תמיד ראה אנשים סובלים, כל הילדים שלי גדלו במחלקות אונקולוגיות ברחבי העולם, לא הסתרתי מהם סבל, ובאמת לילדים שלי יש שמחת חיים", הוסיפה. "הוא חב"דניק אמריקאי, שזה משהו נחמד, שירים של יום שישי בקבלת שבת ובית כנסת בשבתות וחגים".

קצב שריפת המזומנים של WeWork הביא למצב בו הוערך כי אלה יאזלו בנובמבר הקרוב, מה שדחק את החברה לקבל את ההצעה של סופטבנק שתשקיע לפי שווי של 8 מיליארד דולר - רחוק מהסכום שהחברה הייתה אמור לגייס בהנפקה הראשונית לציבור שבוטלה, ואף רחוק עוד יותר מ-47 מיליארד הדולר שהשקיעה סופטבנק בחברה בינואר השנה.

נוימן הודח מכהונתו כמנכ"ל WeWork לפני כשלושה שבועות בעקבות לחצי משקיעים על רקע שלל דיווחים על תרבות ארגונית בעייתית. כעת תעמוד לנוימן הזכות למכור לסופטבנק מניות בשווי 970 מיליון דולר, כשליש מהחזקותיו בחברת חללי העבודה המשותפים. בנוסף, סופטבנק תעניק לנוימן אשראי לטובת פירעון הלוואה בגובה 500 מיליון דולר שקיבל מג'יי.פי. מורגן וגורמים נוספים. אולם נוימן לא יינתק לגמרי את קשריו עם החברה, כאשר לפי הדיווח הוא צפוי לקבל דמי ייעוץ בסך 185 מיליון דולר.