אדום עולה: מותג תעופה חדש נולד מחורבות WOW Air

חברת הלואו קוסט האיסלנדית WOW air ממציאה את עצמה מחדש: הודיעה היום על השקת מותג תעופה חדש בשם "PLAY" • החברה לא חשפה את מחירי הטיסות שתציע, מה שצפוי לקרות בהמשך החודש

ביי ביי סגול, שלום אדום: חברת הלואו קוסט האיסלנדית WOW air ממציאה את עצמה מחדש. היום (ג') הודיעה החברה על השקת מותג תעופה חדש, גם הוא בסגמנט הלואו קוסט, ושמו "PLAY". המותג הזה מוקם על חורבות WOW air שנקלעה לקשיים כספיים והפסיקה את פעילותה בחודש מרץ האחרון.

WOW air נוסדה כחברת לואו קוסט ששמה לעצמה למטרה לנקוט מדיניות ייחודית המציעה טיסות לואו קוסט בקווים טראנס-אטלנטיים מרייקוויק בירת איסלנד לצפון ארה"ב, לרבות טיסות קונקשן שהפעילה משורה של יעדים, כולל מישראל. PLAY תמותג גם היא כחברת לואו קוסט, ולפי מסיבת עיתונאים שבה הוצגה החברה הבוקר באיסלנד, היא שמה לעצמה יעד שאפתני להתחיל לטוס כבר ב-2020.

החברה מכוונת לשוק הנוסעים וגם לשוק המטען, כשהיא מתכננת להטיס 200 נוסעים בכל טיסה בקווים שהיא טסים ממערב וממזרח לאיסלנד, ליעדים באירופה ובהמשך גם לארה"ב. בשלב זה צי המטוסים שלה כולל שני מטוסי איירבוס A320s, כשהחברה מתעתדת לגדול לצי של 6 מטוסים בחודשים הקרובים ולצי של 10 מטוסים בתוך 3 שנים.

החברה לא חשפה את מחירי הטיסות שהיא תציע, מה שצפוי לקרות בהמשך החודש. כך או כך, לנוסעים כדאי להיות ערניים לתחילת המכירה, משום שבכוונת PLAY לחלק בחינם 1,000 כרטיסי טיסה כחלק מקמפיין ההשקה שלה.

בהשקה הבוקר התחייבה PLAY להציע מחירים תחרותיים בשוק האיסלנדי ו"להציע את המחירים הטובים ביותר בכל זמן נתון".

השם "PLAY" נבחר היות שבתפיסתה של חברת התעופה, השמיים הם גן המשחקים של החברה, שבחרה למתג את מטוסיה בצבע אדום בוהק.

ההשקה נערכה היום עוד לפני שהחברה קיבלה את רישיון ההפעלה שלה (AOC) - מה שצפוי לקרות בימים הקרובים.