המיליארדר היפני שמאסק יטיס לחלל מחפש בת זוג שתצטרף למסע

המיליארדר היפני יוסאקו מאזאווה ישתתף בתוכנית טלוויזיה דוקומנטרית, שתתעד את החיפוש שלו אחרי זוגיות • טיסת ספייסX סביב הירח צפויה ב-2023

יוסאקו מאזאווה / צילום: רויטרס
יוסאקו מאזאווה / צילום: רויטרס

המיליארדר היפני יוסאקו מאזאווה (Yusaku Maezawa), שיהיה הנוסע הראשון בטיסה מסחרית לחלל של חברת ספייסX של אלון מאסק, מחפש אחר בת זוג שתצטרף אליו למסע סביב הירח. החיפוש של מאזאווה אחרי זוגיות יתועד בתוכנית טלוויזיה דוקומנטרית, כך לפי "רויטרס". טיסת ספייסX סביב הירח צפויה ב-2023.

מאזאווה הוא יזם בן 44, מייסד אתר האופנה הקמעונאי הגדול ביפן, Zozotown. הונו מוערך בשני מיליארד דולר לפי פורבס וב-3.6 מיליארד דולר לפי "בלומברג", והוא נחשב לדמות צבעונית. בספטמבר 2018 מאסק חשף שמאזאווה יהיה הנוסע הראשון של ספייסX לחלל, וכי הוא אף מממן חלק מהמערכת שתאפשר את הטיסה, שעלות הפיתוח שלה מוערכת ב-5 מיליארד דולר.

לפי "רויטרס", מאזאווה מחפש נשים מעל גיל 20 להשתתפות בתוכנית, שתשודר בשירות הסטרימינג היפני AbemaTV ותיקרא "אוהבי הירח המלא". באתר שפונה לנשים שמעוניינות להגיש מועמדות להשתתפות בתוכנית, מאזאווה כתב כי "רגשות של בדידות וריקנות מתחילים לגאות בי, ואני רוצה למצוא שותפה לחיים, ולצעוק את אהבתינו יחד לעולם מהחלל החיצון". בנוסף נכתב כי על המועמדות להיות "מעוניינות בטיסה לחלל ומסוגלות להשתתף בהכנה הדרושה לכך". עוד נכתב כי עליהן "לייחל לשלום עולמי". תהליך הגשת המועמדות יהיה פתוח עד ה-17 בינואר, ומאזאווה צפוי לבחור את שותפתו, לחיים ולמסע, עד סוף מרץ.

מאזאווה כבר הצהיר על כוונתו להזמין גם אומנים להצטרף אליו לאותה טיסה לחלל, במטרה לעורר השראה ליצירות הנוגעות לחווית הטיסה לחלל.

"לדעתי, הוא האיש האמיץ ביותר וזה שהכי מוכן לעשות את זה", אמר מאסק על מאזאווה בעבר, וכינה את המסע סביב הירח "משימה מסוכנת".