סוף לסיפור: משרד הפרסום JWT ייסגר באפריל

ההחלטה לסגור את המשרד התקבלה ע"י בעלי קבוצת WPP בחו"ל, שגמרו בדעתם לסגור את הנציגות בארץ • סגירת הפעילות של JWT כוללת גם את סגירת הפעילות של y&r ישראל

יורם דמבינסקי, מנכ"ל משרד הפרסום JWT / צילום: איל יצהר, גלובס
יורם דמבינסקי, מנכ"ל משרד הפרסום JWT / צילום: איל יצהר, גלובס
סגירת משרד פרסום היא תמיד רגע עצוב בענף, אבל סגירתו של משרד שמנהליו נמנים עם האבות המייסדים של הענף בעידן החדש - עצובה שבעתיים. ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום JWT (לשעבר טמיר-כהן) יסגור את שעריו בפסח הקרוב. הנהלת המשרד אספה את העובדים ביום חמישי האחרון והודיעה להם על המהלך המתגבש.