סגירת משרד פרסום היא תמיד רגע עצוב בענף, אבל סגירתו של משרד שמנהליו נמנים עם האבות המייסדים של הענף בעידן החדש - עצובה שבעתיים. ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום JWT (לשעבר טמיר-כהן) יסגור את שעריו בפסח הקרוב. הנהלת המשרד אספה את העובדים ביום חמישי האחרון והודיעה להם על המהלך המתגבש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.