לא ממסעדות: וולט ו-yellow יספקו מוצרי מכולת לבתים

שיתוף-פעולה חדש בין חברת משלוחי האוכל Wolt לרשת חנויות הנוחות yellow יאפשר הזמנת מוצרי מזון וטואלטיקה שיגיעו באמצעות שליחים עד פתח הבית • הפיילוט למיזם צפוי להתחיל היום; כמה זה יעלה?

לא רק משלוחים ממסעדות: אפליקציית משלוחי האוכל וולט רוצה להביא לכם את הקניות מהסופר הביתה. האפליקציה, שנכנסה לישראל לפני כשנה וחצי, מרחיבה כעת את פעילותה על רקע משבר הקורונה, ומתחילה להתחרות במשלוחי האונליין של רשתות המזון.

שיתוף-פעולה חדש בין חברת משלוחי האוכל Wolt לרשת חנויות הנוחות yellow של חברת פז יאפשר הזמנת מוצרי מזון וטואלטיקה שיגיעו באמצעות שליחי וולט עד פתח הבית. הפיילוט למיזם צפוי לעלות היום (ג') ולכלול, בשלב הראשון, הזמנת מוצרים משלושה סניפים מרכזיים של yellow - הסניף בגשר הירקון בתל-אביב, הסניף בדרך השלום בין תל-אביב לגבעתיים וסניף טופז ברמת השרון.

שלושת הסניפים הללו אמורים לספק את השירות החדש ללקוחות המתגוררים בתל-אביב, בגבעתיים, ברמת השרון והסביבה. בהמשך, בכוונת Wolt ו-yellow להרחיב את המיזם לאזורים נוספים.

הסל שיוצע ללקוחות אפליקציית Wolt יכלול מוצרי מכולת שונים, בהם מוצרי חלב, גבינות, לחמים, פירות, ירקות, חטיפים, ממתקים, גלידות ומוצרי היגיינה. לדברי החברה, מגוון המוצרים שיוצע צפוי להתרחב בהמשך, והצדדים יבצעו שינויים והתאמות לאורך הדרך בהתאם לביקוש ולצורכי הלקוחות.

זמן אספקת המשלוחים הממוצע של Wolt עומדים על 30 דקות, ובחברה מעריכים כי גם זמני המשלוח בקטגוריה זו יעמדו על 20-30 דקות בממוצע. בתקופת הפיילוט, מחיר המינימום להזמנה יעמוד על 50 שקל, ועלות המשלוח תנוע בין 16-20 שקל, בהתאם למרחק.

זאת הפעם הראשונה ש-Wolt ישראל מרחיבה את שירותי המשלוחים שלה לפעילות נוספת מעבר לעולם המסעדנות. שיתוף-הפעולה בינה ובין yellow נולד על רקע משבר הקורונה ו"בעקבות פניות רבות שקיבלו שתי החברות מלקוחות לקבל מוצרי מכולת בצורה מהירה ואפקטיבית עד הבית".