אם אין לחם תאכלו עוגות, גרסת התעופה: עליית הטיסות הפרטיות

וגם: עדי אלוני מונתה למנהלת מחלקת לקוחות פרטיים בחברת תשתיות האינטרנט אנלימיטד • השיחה

אם אין לחם תאכלו עוגות, גרסת התעופה: בשעה שהשמיים לא ממש נפתחים וחברות התעופה עוד לא החליטו אם כדאי להן לטוס לארץ וממנה לאור חובת הבידוד, ההטסות הפרטיות עוברות לפרונט. חברת קאווה גרופ מציעה לנוסעים העסקיים טיסה פרטית לכמה יעדים בחבילה שכוללת בדיקת קורונה פרטית ובאבחון מידי. המחיר לטיסה לאתונה למשל יעלה כ2,800 אירו לנוסע, לאיסטנבול כ-3,000 אירו, לציריך כ-4,000 אירו וללרנקה רק 1,500 אירו. במטוס 13 מושבים והחברה מבטיחה שירות VIP. הבדיקות למיוחסים לא נעשות על ידי משרד הבריאות שלא מאפשר בדיקות לצורכי תיירות והן, כך מגדירים בחברה, נעשות "במסגרת יוזמה פרטית".

הנוסעים הפרטיים ובעיקר שומרי הכשרות לא מקופחים: חברת כהנא גרופ מציעה הטסות פרטיות ל-6 עד 10 נוסעים לקפריסין. הטיסות שמיועדות למשפחה ברוכת ילדים למשל, נמכרות למי שרוכש חבילת נופש במלונות הכשרים של החברה בקפריסין. כל נוסע יוסיף 800 שקל ויטוס מחיפה או מהרצליה לאי השכן. פרטי או לא, מה שבטוח הוא שכל עוד ההנחיות כוללות בידוד בחזור, רבים יעדיפו  הקרקע הבטוחה.

מיכל רז-חיימוביץ'

מצנח הזהב

בונים גשר: לאחר שפרשו לגמלאות, מקימים ישעיהו שנלר וד"ר קובי ורדי, שכיהנו כשופטים (סגני נשיא) בבית המשפט המחוזי בתל אביב פלטפורמה לניהול סכסוכים אזרחיים, באמצעות גישורים ובוררויות, לרבות תחליף לערכאת ערעור. הפלטפורמה פועלת במסגרת משרד עוה"ד ROSAK - רוזנברג, אברמוביץ, שנלר.

-----

לוי מרחיב את הפס: עדי אלוני מונתה למנהלת מחלקת לקוחות פרטיים בחברת תשתיות האינטרנט אנלימיטד (IBC). אלוני מגיעה מבזק שם שימשה כמנהלת אגף בחטיבת הלקוחות הפרטיים. מינויה מצטרף למינויים קודמים של המנכ"ל אמיר לוי - שיראל דגן לוי סמנכ"לית לקוחות אסטרטגיים ופיתוח עסקי (מחברת ורינט); תמר עינב, סמנכ"לית משפטית ורעות שריקי זורע, מנהלת מערכות מידע (מסלקום); ורוני שאול, סמנכ"ל הנדסה (מבזק).

גד פרץ

-----

כולה טוב: הדר גור אריה מצטרפת לקבוצת שכולו טוב לקידום שינוי ויצירת הזדמנויות תעסוקתיות וחברתיות לאוכלוסיות מודרות. גור אריה, לשעבר מנכ"לית מקאן ואלי, תוביל את פעילות השיווק והמיתוג של הקבוצה בארץ ובחו"ל.

חדשות טובות

"לחסן את העסק" הוא שמו של קורס חדש שיועבר בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון, שבמסגרתו יעזרו הסטודנטים לעסקים קטנים ובינוניים קיימים, לצלוח את השלכות משבר הקורונה.