"פלפלים צהובים" של קשת בגרסתה הבריטית מקבלת ספין אוף של BBC

"BBC" הזמינה הפקת סדרה חדשה על הדמויות ראלף וקייטי • את הספין אוף יפיקו Keshet Productions ו-ITV Studios בשותפות עם Tiger Aspect

לאחר שלוש עונות מדוברות של The A Word - הגרסה הבריטית של הדרמה "פלפלים צהובים" של "קשת" ששודרה ב-"BBC", הרשת הבריטית הזמינה הפקת סדרה חדשה על הדמויות ראלף וקייטי.

את הספין אוף יפיקו Keshet Productions - הזרוע הבריטית של "קשת אינטרנשיונל" ו-ITV Studios בשותפות עם Tiger Aspect, יכתוב פיטר באוקר יחד עם צוות כותבים בעלי מוגבלויות, והוא יתמקד בהמשך סיפור אהבתם של הזוג עם תסמונת דאון, ראלף וקייטי, כשהעלילה תתרחש שנה לאחר חתונתם ותעסוק באתגרים איתם הם מתמודדים. מנכ"ל "קשת" אבי ניר ויוצרת "פלפלים צהובים" הישראלית קרן מרגלית יהיו בין המפיקים בפועל.

בחודשים האחרונים שודרה ב-"BBC" העונה השלישית של הגרסה הבריטית, וכן הוזמנה מ"קשת אינטרנשיונל" אדפטציה מקומית הולנדית על ידי תאגיד השידור הציבורי ההולנדי EO. בשנים האחרונות, גרסת המקור הישראלית של "קשת" ויולי אוגוסט הוקרנה באו"ם לציון יום המודעות לאוטיזם, הגרסה הבריטית נמכרה ללמעלה מ-80 טריטוריות ועלתה בין היתר בארה"ב, וכן הופקה גרסה מקומית ביוון וזכויות ההפקה נמכרו גם למקסיקו.