סופרבול | פיצ'ר

CBS דורשת 5.5 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות בסופרבול

רשת הטלוויזיה גם תחייב את המפרסמים בסופרבול להופיע במהדורה המקוונת של המשחק, בעלות נוספת של כ־200 אלף דולר • לא מעט מפרסמים מנסים לצאת מהתחייבויות מוקדמות שלהם לקניית זמן פרסומת בסופרבול

דריק ננדי מה”צ’יפס” בסופרבול, 2020 / צילום: Charlie Riedel, Associated Press
דריק ננדי מה”צ’יפס” בסופרבול, 2020 / צילום: Charlie Riedel, Associated Press

רשת הטלוויזיה CBS תדרוש 5.5 מיליון דולר עבור תשדיר פרסומת של 30 שניות בשידור משחק הסופרבול בשנה הבאה, כך על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית. 

CBS גם תחייב את המפרסמים בסופרבול להופיע במהדורה המקוונת של המשחק, בעלות נוספת של כ־200 אלף דולר, לפי מקורות של וול סטריט ג'ורנל.

עוד מסרו המקורות כי בשלב הזה יש לא מעט מפרסמים שמנסים לצאת מהתחייבויות מוקדמות שלהם לקניית זמן פרסומת בסופרבול, אם הקורונה תאלץ את ליגת NFL לעצור את העונה הבאה או לא לקיים את משחק הגמר.

המשחק בפברואר השנה משך 102 מיליון צופים לערוץ פוקס, עם הכנסות פרסום שהסתכמו ב-525.4 מיליון דולר. מחירי זמני הפרסום עולים בדרך כלל בכל שנה.