ואנס פותחת אתר אונליין למכירה ישירה ומרחיבה את הפריסה הפיזית

עלות משלוח באמצעות האתר עומדת על כ-20 שקל, או חינם בקנייה מעל 200 שקל • בהמשך יאפשר האתר לרכוש נעליים בעיצוב עצמי • היקף ההשקעה באתר נאמד במיליון שקל

חנות ואנס / צילום: מרטין באוור
חנות ואנס / צילום: מרטין באוור

הקורונה ממשיכה לדחוף שחקניות נוספות לזירת האונליין: ואנס (VANS) מקימה אתר סחר מקוון בישראל.

מותג האופנה והספורט ואנס פותח בימים אלה לראשונה אתר סחר ישראלי, שיצטרף ל-26 חנויות של המותג ברחבי הארץ. בנוסף צפויה הרשת לפתוח בישראל שני סניפים נוספים בשנה הקרובה. הניסיונות למנוע את התפשטות וירוס הקורונה בישראל הביאו להפסקת פעילות החנויות למשך פרק זמן ממושך, ואילצה מותגים מקומיים ובינלאומיים להאיץ את הכניסה שלהם לאונליין, ועתה מצטרפת אליהם גם ואנס.

עלות משלוח באמצעות האתר עומדת על כ-20 שקל, או חינם בקנייה מעל 200 שקל, בתוך ארבעה ימי עסקים. בחברה מגלים כי בהמשך יאפשר האתר לרכוש נעליים בעיצוב עצמי. היקף ההשקעה באתר נאמד במיליון שקל. בכך תצטרף האפשרות לרכוש את המותג ישירות מהחברה, וזאת בנוסף לפלטפורמות אונליין קיימות כמו טרמינל איקס או עזריאלי קום.

המותג ואנס נוסד ב-1966 ופועל תחת החברה הציבורית האמריקאיתVF Corporation הנסחרת בבורסה בניו יורק. VF מחזיקה בלמעלה מ-20 מותגים, עם מחזור עולמי של 12 מיליארד דולר. המותג ואנס נמכר ב-84 מדינות שונות באמצעות תחת חברות-בת, מפיצים ומשרדים בינלאומיים, ומחזיק בלמעלה מ-2,000 חנויות ברחבי העולם, באמצעות חנויות בבעלותו, חנויות בזיכיון ושותפויות.

סניף ישראלי של VF בבעלות החברה הבינלאומית נפתח בשנת 1997. כיום VF ישראל מנוהלת בידי דורון מכלב. בבעלות החברה הבינלאומית מותגים כטימברלנד, ואנס, נורת פייס, דיקיס, איסט פאק, נפפירי ועוד. הסניף המקומי של החברה מייצג את כל המותגים הללו מלבד טימברלנד.

ואנס נרכש על-ידי VF העולמית ב-2004 והתחילה לשווק את המותג בישראל ב-2007 (לפני כן פעל תחת משווקים אחרים). המותגים שאיתם התחילו ב-VF בארץ היו לי, רנגלר וג'אנספורט.