פייבר תפרסם בסופרבול: "לא יכולים לחכות להראות לכולם מה שיצרנו"

כחלק מחיזוק המותג, הפלטפורמה המקשרת בין פרילאנסרים ללקוחות תפרסם באירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, גמר ליגת הפוטבול

מיכה קאופמן, מנכ"ל פייבר (Fiverr) / צילום: אמיר מאירי
מיכה קאופמן, מנכ"ל פייבר (Fiverr) / צילום: אמיר מאירי

פייבר מבקשת לחזק את המותג שלה, והיא בוחרת לעשות זאת באמצעות פרסומת בסופרבול - אירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, שהוא אחד מאירועי השיא של שוק הפרסום. מדובר בגמר ה-NFL, ליגת הפוטבול של ארה"ב, ולמרות מגפת הקורונה הוא צפוי להתקיים ב-7 בפברואר.

עם זאת, לפני מספר שבועות דווח ב"ניו יורק טיימס" כי ניכר היסוס מסוים בקרב המפרסמים, שהתקשו להתחייב על רכישת פרסומות מחשש שהאירוע השנה יתבטל בשל המגפה. לפי דיווחים, רשת התקשורת CBS גובה כ-5.5 מיליון דולר עבור פרסום באירוע, אם כי הערכות שפורסמו היו ש-CBS עשויה להסכים לתת הנחה בשל המצב. נזכיר כי בשנים קודמות פורסמו בסופרבול פרסומות של החברות הישראליות Wix וסודהסטרים.

לפי הודעת החברה, שפיתחה ומפעילה פלטפורמה המקשרת בין פרילאנסרים ללקוחות, בשנה האחרונה - על רקע הצורך של עסקים להשתנות בשל הנסיבות - פייבר הפכה לגורם חשוב עבור העסקים האלה. "הפרסומת החדשה תהיה התפתחות של הקמפיין שהשיקה החברה לאחרונה, 'It Starts Here', שהחל בספטמבר 2020 ומתמקד בעסקים קטנים ובינוניים, שמנווטים את דרכם בטרנספורמציה הדיגיטלית עם סיוע מצד פרילנסרים בפייבר", ציינה החברה בהודעתה.

גלי ארנון, מנהלת השיווק הראשית בפייבר, מסרה כי "בפרספקטיבה של מיתוג ושיווק, אין גדול יותר מאשר הסופרבול. אנחנו מאמינים שזו הזדמנות גדולה עבורנו להציג לעולם את פייבר בצורה ייחודית ויצירתית". לדבריה, הפרסומת תעסוק באופן שבו פייבר תומכת בעסקים ברחבי העולם, והיא הוסיפה כי "אנחנו לא יכולים לחכות להראות לכולם מה שיצרנו".

בחברה מוסיפים כי נוכחות שיווקית באחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם מגיעה אחרי מספר אבני-דרך שאותן השיגה פייבר, כולל ההנפקה הראשונית המוצלחת בניו יורק, מיתוג חדש, השקעות בפרסום בטלוויזיה ועוד. הפרסומת תשודר ברבע השלישי של הסופרבול.