אחרי פחות מחודש: ניר קיפניס פורש מתפקיד העורך הראשי של אתר ice

לפני שמונה לעורך הראשי של האתר, קיפניס ערך את גיליון העסקים של "מעריב" • מינויו אמור היה להיות חלק משדרוג שהתכוונו לעשות באתר מבחינה טכנית ואנושית, לאחר שנרכש ע"י חברת יו קלע • קיפניס: "נגמר ברוח טובה ובהבנה מלאה"

ניר קיפניס / צילום: טל למברגר
ניר קיפניס / צילום: טל למברגר

שבועות ספורים בלבד לאחר כניסתו לתפקיד, העיתונאי ניר קיפניס פורש מתפקיד העורך הראשי של אתר ice - כך נודע לגלובס.

קיפניס - עיתונאי מעל ל-30 שנה במהלכן כיסה באופן שוטף את תחומי הכלכלה והתקשורת בכלי תקשורת כמו גלובס ו"מעריב" - כיהן בתפקידו האחרון כעורך גיליון העסקים של "מעריב", תפקיד ממנו פרש כדי לשמש כעורך הראשי של ice.

אתר ice מכסה את עולמות המדיה, הפרסום, יחסי הציבור והדיגיטל מאז הקמתו בסוף שנות ה-90 על-ידי יובל סיגלר. ב-2009 הוא מכר את האתר לקבוצת קו מנחה, ולפני כשנה מכרה קו מנחה את הפעילות האתר לחברת יו קלע שבבעלות עג'מי. כפועל יוצא מכך עזב את האתר הצוות הוותיק שליווה אותו, ובו אלכסנדר כץ, ששימש כעורך הראשי של האתר כמעט עשור, והכתב משה בנימין, שהיה מזוהה איתו.

מינויו של קיפניס אמור היה להיות חלק משדרוג שהתכוונו לעשות באתר מבחינה טכנית ואנושית. "האתגר שהוצב בפניי - להפוך את האתר לנצפה ביותר בתחומי הכלכלה והתקשורת - הוא גדול ומשמעותי, אך אין לי ספק שנעמוד בו בהצלחה", אמר קיפניס עם כניסתו לתפקיד.

ה"רומן" הסתיים כאמור לאחר זמן קצר, ולאחר פחות מחודש קיפניס פרש מתפקידו.

קיפניס אישר את הדברים ומסר בתגובה: "היה קצר, לעניין, נגמר ברוח טובה ובהבנה מלאה, בלחיצת יד ובאיחולי הצלחה לשני הצדדים".