דיווח: רשת CBS תשלם לפחות 7 מיליון דולר לזכויות השידור של הראיון עם הנסיך הארי ומייגן מרקל

רשת הטלוויזיה CBS תשלם אגרת רישיון של 7-9 מיליון דולר לזכויות השידור לראיון של אופרה ווינפרי עם הזוג המלכותי הנסיך הארי ומייגן מרקל • כמה יעלו 30 שניות פרסומת בספיישל, והאם הארי ומייגן קיבלו שכר עבור הראיון? פרטים חדשים על האירוע הטלוויזיוני

מייגן מרקל והנסיך הארי / צילום: Associated Press, Matt Dunham
מייגן מרקל והנסיך הארי / צילום: Associated Press, Matt Dunham

ראיונות אינם עסק זול, במיוחד כשמדובר באופרה ווינפרי, הנסיך הארי והדוכסית של סאסקס מייגן מרקל. רשת הטלוויזיה CBS תשלם אגרת רישיון של 7-9 מיליון דולר לזכויות השידור של הראיון שניהלה ווינפרי עם הזוג המלכותי, כך לפי מקורבים.

הראיון בן השעתיים של הנסיך הארי ומייגן מרקל צפוי לעלות לאוויר ב-CBS ביום ראשון הקרוב בשעה 20:00 שעון ארה"ב, מיד לאחר שידור מגזין החדשות הפופולרי "60 דקות", במה שכונה כבר אחד מלילות הצריכה הטלוויזיוניים הגדולים.

כחלק מההסכם בין CBS לחברת ההפקה של אופרה ווינפרי, הארפו הפקות, לרשת הטלוויזיה יש את זכויות ההפצה של הראיון לרשתות בינלאומיות. בבריטניה הראיון ישודר ביום שני בערוץ iTV.

דוברת הזוג המלכותי ציינה כי השניים לא תוגמלו כספית על הראיון.

לפי קוני הפרסומות, CBS גובה כ-325 אלף דולר עבור 30 שניות של פרסומת במהלך הראיון - פי שניים מהעלות הרגילה של פרסומות במשבצת הזמן הנ"ל.

לווינפרי יש קשרים לרשת CBS. היא הייתה חלק מצוות התוכנית "60 דקות" לזמן קצר והיא חברה טובה של שדרנית הרשת גייל קינג שנים רבות. CBS היא גם בעלת השליטה בחברה שמפיצה את תוכנית הטוק שואו של ווינפרי.

נזכיר כי בשנה שעברה הנסיך הארי ומרקל הודיעו כי הם יפרשו מבית המלוכה הבריטי. עד כה הפרישה הייתה לא פשוטה, בני הזוג רצו להקים את ענף סאסקס לבית המלוכה, אך בארמון באקינגהאם סירבו. בהמשך השניים עברו למונטסיטו בקליפורניה והתמקדו ביצירת תוכן, כולל חוזה עם נטפליקס לחמש שנים שהוערך בטווח ה-100 מיליון דולר. בני הזוג לא מקבלים כספים ממשלם המסים הבריטי או מבית המלוכה יותר.

הראיון עם ווינפרי עורר מהומה לאחר שקטעים מתוכו, ששודרו על מנת לקדם אותו, הראו את השניים מדברים על הדרך בה הם רצו לעזוב את הארמון.

באופן חריג, מחלקת CBS News אינה מעורבת בהפקת הראיון במקרה הזה, והוא גם לא מקודם כאירוע חדשותי. הספיישל באחריות מחלקת הבידור של תאגיד השידור האמריקאי.