איידיגיטל מקימה רשת חדשה לאביזרי סלולר: "נפתח 20 חנויות תוך שלוש שנים"

הרשת החדשה גודיז תשווק אביזרים שמיועדים לכל סוגי המכשירים, ולא רק למכשירי אפל • החנות הראשונה תיפתח בקניון הזהב

סניף גודיז של iDigital / צילום: תמיר רוגובסקי
סניף גודיז של iDigital / צילום: תמיר רוגובסקי

לא רק אפל: איידיגיטל (iDigital) משיקה רשת חדשה לאביזרי סלולר תחת השם "גודיז" (Goodiz). הרשת, שמפעילה כיום חנויות שמוכרות את המוצרים של ענקית הטכנולוגיה אפל בלבד, מרחיבה את פעילות באמצעות רשת חדשה, כשלראשונה היא תשווק אביזרים שאינם מיועדים רק למכשירי אפל, אלא לכל סוגי המכשירים (ביניהם אנדרואיד).

בחנויות יימכרו קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, אוזניות, ומוצרים נוספים במחירים שמבטיחים להיות זולים מאלה שנמכרים בחנות של אפל.

חנות ראשונה של הרשת אמורה להיפתח בימים אלה בקניון הזהב בראשון לציון, וחנות נוספת צפויה להיפתח בטיילת בעיר אילת במהלך החודש הבא. בסך-הכול, מתכננים ברשת פריסה של כ-20 חנויות בגודל ממוצע של 70 מ"ר תוך שלוש שנים. בנוסף, הרשת החדשה תפעיל גם מכירה באונליין באמצעות אתר ייעודי. מדובר בחנויות קטנות במידה ניכרת מאלה של איידיגיטל, ששטחן הממוצע הוא כ-200 מ"ר.

איידיגיטל, בניהולה של איילת צרפתי-רוזן, היא חברה הרשומה תחת השם אייקון גרופ. החברה נמצאת בשליטת קרן סקיי, בשותפות עם זרוע ההשקעות של בנק הפועלים, פועלים שוק הון, וקרן פיטנגו. איידיגיטל הוקמה על-ידי ערן תור, והיא יבואנית רשמית של מוצרי אפל לישראל. כיום מפעילה הרשת כ-18 חנויות.

לפי נתוני איידיגיטל, תחום אביזרי הסלולר מוערך במכירות של כמיליארד שקל בשנה. הקטגוריה הגדולה בתחום היא תחום האוזניות שנאמדת בכ-300 מיליון שקל בשנה, כשמתוכן אוזניות האיירפודס מהוות כ-60% מהשוק. קטגוריות בולטות נוספות הן כיסויים לניידים, מגני מסך וכבלים - כשגודל השוק שלהן מוערך בכ-100-200 מיליון שקל לכל קטגוריה.