וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר שבו לפעול לאחר תקלה עולמית

משתמשים רבים דיווחו הערב כי אינם מצליחים לשלוח או לקבל הודעות בוואטסאפ • באתר techradar דיווחו על תקלה בוואטסאפ, באינסטגרם ובפייסבוק מסנג'ר, והוסיפו כי הדיווחים מגיעים ממספר מדינות • האפליקציות שבו לפעול כחצי שעה לאחר הדיווחים הראשונים • בינתיים הגולשים בטוויטר חגגו

וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק
וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק

תקלה נרחבת נרשמה הערב באפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ. משתמשים רבים ברחבי העולם דיווחו כי אינם מצליחים לשלוח או לקבל הודעות.

גם באינסטגרם נרשמה תקלה נרחבת: משתמשים בעולם דיווחו כי אינם מצליחים להתחבר לאפליקציית שיתוף התמונות או להיכנס לאתר הדסקטופ שלה.  חצי שעה לאחר תחילת הדיווחים האפליקציות שבו לפעול באופן סדיר.

 

באתר techradar דיווחו כי קיימת תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר, והוסיפו כי הדיווחים הגיעו ממספר מדינות, ביניהם ספרד, ערב הסעודית, יפן ורוסיה. גם בהודו ובבריטניה דיווחו על התקלה.

 

מפייסבוק נמסר: "אנחנו מודעים לדיווחים על כך שחלק מהגולשים מתקשים להכנס לשירותי פייסבוק. אנחנו מתאמצים להשיב את הסדר במהירות האפשרית".

בחודש יוני תקלה עולמית בוואטסאפ מנעה מהמשתמשים לראות מתי אנשי הקשר שלהם היו מחוברים לאחרונה, ולא הצליחו לשנות את הסטטוס שלהם בהגדרות הפרטיות. אז, בתוך דקות, נרשם מספר שיא של 4,000 דיווחים ממשתמשים על התקלה באפליקציה. התקלות נרשמו הן במערכות הפעלה אנדרואיד והן באייפון. על התקלות דווח על ידי משתמשים מכל רחבי העולם, מהודו ועד בריטניה. בניגוד לתקלה הנוכחית, מרבית המשתמשים הצליחו לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה.