מי מצא את הרב-קו האבוד של ד"ר קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל לשעבר?

"קרנית פלוג? מצאנו את הרב-קו שלך ברחוב, מוזמנת לבוא לקחת" - כך נכתב בפוסט שפורסם השבוע בקבוצת פייסבוק תל אביבית • הפרסום הועיל, והאבדה הושבה לבעליה • פלוג לגלובס: "גיליתי את כוחה של הרשת החברתית"

ד"ר קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל לשעבר / צילום: רמי זרנגר
ד"ר קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל לשעבר / צילום: רמי זרנגר

לנסוע כמו פלוג

"קרנית פלוג? מצאנו את הרב-קו שלך ברחוב, מוזמנת לבוא לקחת" - כך נכתב בפוסט שפורסם השבוע בקבוצת הפייסבוק התל אביבית "השכנים של בן גוריון".

לד"ר פלוג, נגידת בנק ישראל לשעבר, אין אומנם חשבון בפייסבוק, אבל הפרסום הועיל, והאבדה הושבה חיש-מהר לבעליה.

"גיליתי את כוחה של הרשת החברתית", שיתפה פלוג את גלובס. לשאלתנו, היא הגדירה את עצמה כ"חובבת נסיעה בתחבורה ציבורית", וסיפרה שעם הרב-קו שלה היא עושה שימוש בעיקר ברכבת הקלה ובקו הרכבת ירושלים-תל אביב או באוטובוס. בכירי ציבור בעבר ובהווה מוזמנים ללמוד ממנה.

מצנח הזהב

חברת הפינטק חשבונית ירוקה מינתה את ארז אגמון לסמנכ"ל השיווק. קודם לכן כיהן כמנהל שיווק ודיגיטל בחברת התיירות הטכנולוגית Amadeus, וכמנהל שיווק המותג דנונה בשטראוס ומנהל שיווק חטיפים באסם-נסטלה.

שי ורדי, 56, ימונה לסמנכ"ל מערכות מידע (CTO) בשופרסל. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת ישראכרט, וקודם לכן שימש כסגן נשיא ומנהל חטיבה בסופרקום וכמפקד יחידת יישומי המחשב במשטרת ישראל.

המגיש והפרשן הבכיר של תאגיד השידור הציבורי, ירון דקל, מונה לשליח הסוכנות היהודית בקנדה. דקל מגיש את תוכנית הטלוויזיה "חדשות השבוע" ב"כאן11", ואת תוכנית הרדיו "דקלוינסון" בכאן רשת ב'.

חברת המוניות Gett מינתה את מנדיפ בייווה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברה. בייווה הייתה ממקימי צוות משאבי האנוש ב- WeWork במזרח התיכון ואפריקה, וכן כיהנה כמנהלת משאבי אנוש בסטארט-אפ CloudKitchens.

כוונות טובות

לקראת מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים, שיתקיים ב-3 ביוני, יצא הבית הפתוח בירושלים בקמפיין מימון המונים. המהלך נובע בעקבות הנזקים הכלכליים שיצרה שנת הקורונה, לצד שילוש הפניות וגידול הפעילות.