בנקאי ההשקעות אייל שוורץ מצטרף לפירמת הייעוץ וראיית החשבון דלויט ישראל

שוורץ בית השקעות, בבעלות בנקאי ההשקעות אייל שוורץ, ימוזג לתוך Deloitte ישראל ושוורץ יוביל את פרקטיקת הבנקאות להשקעות בחטיבת הייעוץ הכלכלי-פיננסי

מימין: רו"ח יגאל דור, דן הלפרן, אייל שוורץ, רו"ח אילן בירנפלד, סיגל אדני ורו"ח ישראל נקל , מ-Deloitte ישראל / צילום: ענאן קורטאם
מימין: רו"ח יגאל דור, דן הלפרן, אייל שוורץ, רו"ח אילן בירנפלד, סיגל אדני ורו"ח ישראל נקל , מ-Deloitte ישראל / צילום: ענאן קורטאם

לאחר רכישותיה האחרונות של Deloitte ישראל את חברת רדהאן (Radhan), המתמחה בחוב ושוק הון ואת סוכנות המיתוג והדיגיטל Awesome, מודיעה הפירמה כעת כי היא ממזגת לתוכה את שוורץ בית השקעות, ומצרפת לשורותיה את הבעלים והמייסד אייל שוורץ. שוורץ יצטרף כ-Managing Director בחטיבת הייעוץ הכלכלי-פיננסי של הפירמה, ויוביל את פרקטיקת בנקאות ההשקעות (Corporate Finance) בפירמה.

הצטרפותו של שוורץ הנה חלק מהאסטרטגיה הכוללת של הפירמה בישראל מאז החיבור לפירמה האמריקאית, שנכנס לתוקף ביוני 2019, להתרחבות בכלל התחומים בהם עוסקת Deloitte בעולם, על מנת לתת מענה לכל הצרכים העסקיים של לקוחותיה, אם באמצעות צמיחה אורגנית או על ידי ביצוע מיזוגים ורכישות.

שוורץ בית השקעות הוקם על ידי אייל שוורץ בשנת 2006 ולאורך השנים היה מעורב בכמה עסקאות גדולות במשק הישראלי, בהם מכירת פעילות קבוצת ISS הדנית בישראל, בתמורה ל-300 מיליון שקל. 

בישראל, Deloitte מספקת שירותי ביקורת, מס, ניהול סיכונים, יעוץ כלכלי-פיננסי וייעוץ ניהולי, בתחומי אסטרטגיה, תפעול, טכנולוגיה, סייבר, ניהול ידע והון אנושי. הפירמה בישראל מעסיקה כ-1,400 עובדות ועובדים, עם למעלה מ-450 יועצים. 

"כאנשי מקצוע בתחום המיזוגים והרכישות אנחנו יודעים לזהות הזדמנות מיזוג טובה כשהיא עומדת בפנינו. אני מאמין כי המיזוג של שוורץ בית השקעות לתוך Deloitte הוא בדיוק הזדמנות כזו אשר תייצר מכפיל כוח וערך רב ללקוחותינו", אמר שוורץ. "באמצעות Deloitte נוכל לחזק שירותים משלימים רבים לפני ואחרי תהליך המכירה או הרכישה כגון יעוץ אסטרטגי, בדיקת נאותות, סיוע במימון העסקה, תכנון ויעוץ מס ועוד. המיזוג גם חושף אותנו ללקוחות הפירמה בישראל ובעולם ויאפשר לנו להרחיב את היקף הפעילות".

מ-Deloitte נמסר כי "הצטרפותו של אייל שוורץ לפירמה הנה צעד נוסף בהעמקת הנוכחות שלנו בשוק הייעוץ, ובפרט בתחומי המיזוגים והרכישות לרבות בנקאות ההשקעות. מהלך זה יאפשר לנו להמשיך ולהוביל ולהרחיב את היקף הפעילות שלנו בתחום ולהיות הכתובת ליעוץ מקצועי לעסקאות בכל גודל, בכל סקטור ובכל גיאוגרפיה".