מיכל קיסוס הרצוג בחוץ: אורי נתן מונה למנכ"ל PEPPER

נתן מכהן כראש אגף התשלומים בבנק לאומי וסגן ראש החטיבה הבנקאית • קיסוס הרצוג זומנה לאחרונה לשימוע מכיוון ששמה עלה כמועמדת לתפקיד מנכ"לית ישראכרט

מיכל קיסוס הרצוג / צילום: כפיר סיון
מיכל קיסוס הרצוג / צילום: כפיר סיון

אורי נתן, ראש אגף התשלומים בבנק לאומי וסגן ראש החטיבה הבנקאית, מונה למנכ"ל פפר (PEPPER) מבית לאומי. נתן, בן 42, יחליף בתפקיד את מיכל קיסוס הרצוג, שמסיימת את תפקידה לאחר שלוש שנים וחצי.

לאחרונה זומנה קיסוס הרצוג לשימוע מכיוון ששמה עלה כמועמדת לתפקיד מנכ"לית ישראכרט. קיסוס הרצוג טענה שלא קיבלה כל פנייה רשמית בעניין, אולם סירבה לחתום לבנק על התחייבות שלא תעזוב למשך תקופה. 

נתן מילא לאורך השנים מגוון תפקידי ניהול בכירים בלאומי ובחברות נוספות במשק. בין השאר, שימש ראש מטה מנכ"ל לאומי, כאשר בתפקיד זה ליווה באופן צמוד את פעילות פפר. בנוסף, הוא משמש דירקטור במס"ב. טרם הגעתו ללאומי, כיהן כמנהל הכללי של פעילות טבעול בישראל, מנכ"ל חברת הקוסמטיקה והטואלטיקה אינטרקוסמא, ראש מטה מנכ"ל אסם ודירקטור בחברת הייעוץ האסטרטגי POC.

פפר, שנוסד ב-2016, הוא פלטפורמת הבנקאות הדיגיטלית הראשונה בישראל. פפר פועל תחת רישיון בנקאי של לאומי באמצעות אפליקציית מובייל בנקאית ללא סניפים, עם תמיכה של 24 שעות ביממה. לפפר יש גם אפליקציה ייעודית לניהול מסחר בניירות ערך, PEPPER INVEST. לאחרונה השיק פפר שירות משכנתאות ובקרוב עתיד להשיק חשבון משותף.