מעמיקה את דריסת הרגל בישראל: Wix חתמה על שיתופי-פעולה עם וולט וביט

חברת האינטרנט Wix מרחיבה את פעילותה בתחום האי-קומרס בישראל ומכריזה על שיתופי-פעולה בתחומי המשלוחים, התשלומים והלוגיסטיקה • "השוק המקומי חשוב לנו, אנו משקיעים מאמצים בפיתוח הפלטפורמה כדי שבעלי עסקים יוכלו להגדיל את הכנסותיהם"

הנפקת wix בנאסד''ק / צילום: נאסד''ק OMX
הנפקת wix בנאסד''ק / צילום: נאסד''ק OMX

חברת האינטרנט Wix  מרחיבה את פעילותה בתחום ה-eCommerce (מסחר מקוון) בישראל. החברה הודיעה שחתמה על שיתופי-פעולה אסטרטגיים עם חברת המשלוחים Wolt, אפליקציית התשלומים bit וחברת PDQ המאפשרת פתרונות שילוח, כשלדברי החברה הדבר נעשה במטרה לחזק את היכולות הקיימות ללקוחות בישראל, להתאימן לשוק המקומי ולספק פתרון מלא לבעלי עסקים מקוונים.

לפי הודעתה של Wix, שוק המסחר המקוון בעולם בכלל ובישראל בפרט צמח משמעותית בשנתיים האחרונות. בשנת 2020, סך המכירות של חנויות בישראל שפועלות בפלטפורמת Wix eCommerce צמח ביותר מ-200% לעומת 2019. ברבעון השני של 2021, סך המכירות של החנויות בישראל הפועלות בפלטפורמה עלה ב-50% לעומת הרבעון המקביל.

ב-Wix מציינים כי שיתוף-הפעולה עם Wolt מאפשר לבעלי עסקים להתקין את האפליקציה באתר שלהם ובכך לאפשר ללקוחות שלהם להזמין משלוחים של מוצרים שיגיעו ליעד באותו היום, ובערים מסוימות - אף בפחות מ-30 דקות. הלקוח יוכל לשלוט במועד המשלוח ולעקוב אחריו בזמן אמת.

שיתוף-הפעולה עם bit מאפשר לדברי Wix לבעלי העסקים לקבל תשלום מלקוחות באמצעות bit; עד כה איפשרה הפלטפורמה של Wix תשלומים בישראל באמצעות כרטיסי אשראי עם מקס וישראכרט ובאמצעות paypal.

נוסף על כך, לפי Wix, שיתוף-הפעולה עם PDQ מאפשר פתרונות שילוח עם מגוון רחב של חברות שילוח מקומיות. הפלטפורמה תספק לבעלי העסקים ב-Wix פתרון כולל בכל הקשור ללוגיסטיקה של שילוח מוצרים.

אריק פרץ, מנהל Wix eCommerce, אמר: "כחברה ישראלית, השוק המקומי חשוב לנו מאוד ואנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח הפלטפורמה באמצעות כלים מתקדמים במיוחד עבור שוק זה כדי שבעלי עסקים יוכלו להגדיל משמעותית את הכנסותיהם. שוק המסחר המקוון גדל מאוד בשנתיים האחרונות ואנו מרגישים אחריות לספק את הפתרון הטוב ביותר עבור חנויות אונליין".

Wix, שהוקמה ומנוהלת על-ידי אבישי אברהמי, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 15.1 מיליארד דולר.