וואטסאפ בוחנת אפשרות לתמלל הודעות קוליות בתוך האפליקציה

עפ"י דיווח של WABetaInfo, וואטסאפ אפשרה בעבר למשתמשי אנדרואיד לחבר אפליקציה חיצונית שתמלל את ההקלטות • לפי הדיווח, השרתים של וואטסאפ ופייסבוק אינם אלה שיתמללו את ההודעה הקולית, אלא אפל תספק את השרתים

וואטסאפ / צילום: Shutterstock
וואטסאפ / צילום: Shutterstock

אפליקציית העברת המסרים וואטסאפ, בבעלות פייסבוק, בוחנת פיצ'ר חדש ומפתיע - האפשרות לתמלל הודעות קוליות בתוך האפליקציה. על-פי דיווח של WABetaInfo, וואטסאפ אפשרה בעבר למשתמשי אנדרואיד לחבר אפליקציה חיצונית שתמלל את ההקלטות.

כעת, וואטסאפ בוחנת ועובדת על פיצ'ר שכזה. למעשה, לפי הדיווח, השרתים של וואטסאפ ופייסבוק לא יהיו אלה שיתמללו את ההודעה הקולית, אלא אפל תספק את השרתים לדבר הזה. זה כמובן עוזר לאפל, כי היא תשתמש בזה כדי לשפר את טכנולוגיית זיהוי הדיבור שלה - מבלי שההקלטה תהיה מקושרת ישירות לזהות שלכם. תכונה זו אופציונלית ולא חובה, והיא תדרוש הרשאה מיוחדת.

לאחר שמאשרים, תוכלו להפעיל את התוכנה החדשה - ולמעשה התמלול מחולק לפי זמנים ויהיה אפשר ממש לקפוץ לנקודות מסוימות בהקלטה לפי התמלול. אחרי שההודעה תתומלל בפעם הראשונה, התמלול יישמר באופן מקומי במאגר נתונים של וואטסאפ כדי שלא תצטרכו לתמלל מחדש בפעם הבאה.

על-פי הדיווח, התוכנה הזו נבחנת במערכת ההפעלה iOS, ואין מידע כרגע למשתמשי אנדרואיד. מה שכן, כשוואטסאפ מוציאה תכונות חדשות, היא מוציאה את זה באופן רחב במערכות ההפעלה השונות ולא רק לאחת. התכונה נמצאת בפיתוח, ולכן היא תפורסם למשתמשי הבטא בעתיד.