במקום וואטסאפ: האפליקציות החלופיות שניתן להשתמש בהן

משתמשים בישראל ובעולם לא הצליחו הבוקר למשך שעתיים לשלוח או לקבל הודעות באפליקציית המסרים הפופולרית של מטא • בנתיים, יש מספר אפליקציות מסרים אחרות שעדיין עובדות

אפליקציות מסרים / צילום: Shutterstock
אפליקציות מסרים / צילום: Shutterstock

תקלה נרחבת השביתה את שירותי ההודעות של וואטסאפ היום לכשעתיים, ומנעה ממשתמשים ברחבי העולם לשלוח או לקבל הודעות. 

האפליקציה אמנם חזרה לפעילות תקינה, אך ישנן מספר אפליקציות מתחרות שכדאי במקרה של תקלה עתידית נוספת. 

וואטסאפ חזרה: מספר פיצ'רים שיעזרו לכם ליהנות ממנה יותר
קרנות נאמנות כספיות: כל מה שכדאי לדעת על המוצר שמתחרה בפיקדונות הבנקים
צעיר אמריקאי השתלט על 100 מיליון דולר בקריפטו והתוודה בטוויטר. מכאן הסיפור הסתבך 
מחירי השכירות מנפצים את אשליית האינפלציה הנמוכה בישראל | ניתוח גלובס

Signal

האפליקציה מציעה הצפנה מקצה לקצה, בדומה למתחרות שלה, אבל היא נחשבת להכי בטוחה מבין כל האפשרויות. חשוב לציין כי אדוראד סנודן בעצמו ממליץ על האפליקציה הזו כ"מועדפת". צריך לומר שבסערת הפרטיות של ווטאסאפ וגם בתקלות השונות של החברה, החברה מדווחת על עלייה בהרשמות לזירה שלה.

Telegram

המרוויחה העיקרית בתקלות לוואטסאפ - זו אפליקציית טלגרם. המערכת מנוהלת על ידי מוסד ללא כוונות רווח שפועל בדובאי. בתחילת השנה החברה דיווחה כי חצתה את רף חצי מיליארד המשתמשים, בתגובה לשינוי המדיניות של וואטסאפ. החברה אומרת שיש לה הצפנה חזקה, אבל בגלל שלא מדוברת באפליקציית קוד פתוח אי אפשר לדעת איך ההצפנה מיושמת.

Google Hangouts

אומנם לא מדובר באפליקציה עצמאית ולשם השימוש, אתם תצטרכו שיהיה לכם חשבון ג'ימייל. מדובר בשירות בתוך גוגל, אבל זה יכול להיות יעיל בימי תקלות שכאלו. לרובנו יש חשבונות ג'ימייל, כך שאפשר להעביר את המסרים המיידיים הנדרשים. לא מדובר בשירות נוח במיוחד עם פיצ'רים, אבל כן טוב לימי בעיות.