הפיצ'ר החדש של וואטסאפ נכנס בהדרגתיות לחשבונות המשתמשים

משתמשים מדווחים שיש להם את האפשרות לחבר כמה מכשירים לחשבון אחד בו-זמנית, מבלי הצורך שהמכשיר הנייד יהיה מחובר לאינטרנט • עם זאת, ישנה תקלה בחיבור הזה כרגע

וואטסאפ / צילום: Shutterstock
וואטסאפ / צילום: Shutterstock

אפליקציית העברת המסרים הפופולרית, וואטסאפ (שבבעלות חברת מטא, לשעבר פייסבוק), מתחילה לשחרר לכל המשתמשים את האפשרות לחבר כמה מכשירים לחשבון אחד בו-זמנית, מבלי הצורך שהמכשיר הנייד יהיה מחובר לאינטרנט. נכון לעכשיו, אין אישור מצד החברה שזה קורה, אבל משתמשים שונים מדווחים שיש להם את האפשרות הזו, כמו כן גם משתמשים בתוכנית הבטא, שהיו יכולים עד עכשיו להשתמש בשירות הזה, אומרים שהסימון של הבטא ירד - משמע, הפיצ'ר יוצא לשאר המשתמשים, ככל הנראה בצורה הדרגתית. 

ההודעה של וואטסאפ לאחר העדכון / צילום: צילום מסך
 ההודעה של וואטסאפ לאחר העדכון / צילום: צילום מסך

לפני חמישה חודשים, מנכ"ל וואטסאפ, וויל קאת'קרט, אישר בשיחה עם WABeraInfo כי הם עובדים על האפשרות המדוברת. קאת'קרט אישר למעשה כי יהיה אפשר לסנכרן את החשבון לארבעה מכשירים שונים, ובעתיד תהיה גם תמיכה באייפדים.

צריך להזכיר, לרוב המשתמשים אפשרי כיום לחבר את חשבון הוואטסאפ שלהם למכשיר אחד בעזרת מספר הטלפון. גרסת הווב אינה מוגדרת כחיבור נוסף, שכן המכשיר המקורי חייב להיות מחובר לאינטרנט כדי לאפשר את החיבור הזה. הפיצ'ר המדובר מאפשר למעשה להתחבר לוואטסאפ למכשירים נוספים, גם אם אין לכם סוללה בנייד.

אחת המתחרות של וואטסאפ, טלגרם, כבר עושה את זה. אתם יכולים לסנכרן את ההודעות שלכם בכמה מכשירים, אם כי זה לא מוצפן מקצה לקצה. בשיחה, מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, ציין כי החברה תכניס פיצ'ר חדש נוסף - והוא הודעות נעלמות אחרי צפייה בהן. בנוסף, יהיה אפשר להפעיל שעון שבסופו השיחה כולה תיעלם.

עם זאת, ישנה תקלה בחיבור הזה. וואטסאפ מעלה הודעה שישנו עדכון שאפשרי לעשות, וברגע שעושים את זה - רואים עיצוב אחר קצת ל-Web. בנוסף, במכשיר הנייד תראו אפשרות לחבר מכשירים חדשים, ומתחת כתוב: "השתמשו בווטאסאפ ב-Web, שולחן העבודה או מכשירים אחרים מבלי להשאיר את הטלפון מחובר לאינטרנט". הבעיה, שזה לא מנתק את החיבור בכל פעם שמנסים לעשות אותו, והחיבור בשום שלב לא נוצר.