מה הסיפור: מותג אופנה חדש ל-H&M בארץ

בשבוע הבא ייפתחו בארץ שתי חנויות ראשונות של מותג האופנה לנשים "אנד אדר סטוריז" (Other Stories &) מקבוצת H&M • וגם אפליקציה לטיפול פסיכולוגי מבוסס בינה מלאכותית • אירועים ומינויים

המותג Other Stories & / צילום: יח''צ
המותג Other Stories & / צילום: יח''צ

כמעט שנתיים אחרי שנחשף בגלובס כי מותג האופנה לנשים "אנד אדר סטוריז" (Other Stories &) מקבוצת H&M צפוי להגיע לישראל - בשבוע הבא ייפתחו שתי חנויות ראשונות: האחת בקניון עזריאלי בתל אביב והשנייה בעזריאלי ירושלים. כל חנות תשתרע על שטח של כ-500 מ"ר.

זהו המותג הרביעי ש-H&M מביאה לישראל. מדובר במותג יוקרה שמציג קולקציות המיוצרות בפריז, בלוס אנג'לס ובשטוקהולם, ולצדן יוצעו מוצרי טיפוח. כיום פרוסים סניפי הרשת ב-76 חנויות, ב-24 מדינות. בשלב זה לא צפויה פריסה נוספת של חנויות בישראל, אם כי בעתיד תיתכן גם אפשרות לפתיחת חנות רחוב של המותג.

כיום פרוסה H&M, המשווקת בישראל באמצעות קבוצת מאץ' ריטייל, ב-22 חנויות, והמותג COS נמצא בשתי חנויות. בתחילת 2022 צפויה הקבוצה להשיק אתר אונליין מכירתי, בתחילה למוצרי H&M ולאחר מכן לשאר מותגי הקבוצה. אתר כזה חסר כיום בנוף המקוון, הנהנה מפריחה בישראל ובעולם כולו. האתר יפעל באופן עצמאי, ולא באמצעות פלטפורמה המאגדת מותגים.

המותג Other Stories & הושק במרץ 2013. יש לו חנויות ברחבי אירופה, במדינות המפרץ, בארה"ב ובמזרח הרחוק. טווח מחירי המוצרים, שעל-פי ההבטחה יהיו דומים לאלה שבשאר המדינות, נע מ-25 שקל ועד 1,250 שקל.

טיפול נפשי באמצעות הזום

אפליקציית הזום הפכה לכלי עבודה כמעט הכרחי בחברות רבות מאז פרוץ הקורונה, אך כעת נרשם לה שימוש נוסף, שנועד להביא תועלת לנפש: Zoom ו-Eleos Health הישראלית, המתמחה בטיפול פסיכולוגי מבוסס בינה מלאכותית, ישתפו פעולה לטובת טיפול נפשי מרחוק.

האפליקציה של Eleos Health תוטמע בתוך שיחות הווידאו שלZoom ותספק גישה מהירה לתובנות בזמן אמת וכן לכל המידע הרלוונטי ממפגשים קודמים עם המטופלים - וזאת על-מנת לסייע לרופאים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים ועובדים סוציאליים להעניק טיפול נפשי טוב יותר. האפליקציה גם מתעדת ומסכמת הערות מהפגישות עצמן, ומספקת תובנות ומסקנות לגבי טכניקות הטיפול.

החברה מנתחת את תוכן השיחות בהסכמה של המטופל, תחת נהלי אבטחה מחמירים, ומתוכן מפיקה תובנות המסייעות למטפל בתהליך קבלת ההחלטות. עד היום החברה ביצעה ניתוח ואופטימיזציה של מעל ל-2 מיליון דקות טיפול.

משרדי החברה ממוקמים בבוסטון ובתל אביב, והיא מעסיקה 30 עובדים. לאחרונה היא גייסה 6 מיליון דולר במסגרת סבב סיד, בהובלת aMoon ובהשתתפות משקיעי הסיבוב הקודם lool ventures.

"עד 2025 יעמדו לרשות המטופלים רק 4.5 מילון אנשי מקצוע מתאימים בתחום, בכל העולם:", אומר אומר אלון יופה, מנכ"ל Eleos Health, שהוקמה ב-2020. "הטכנולוגיה שלנו מפחיתה מהמטפלים את העומס בכל מה שנוגע להתעסקות בעניינים מינהליים ופרוצדורליים, ואף מסייעת לשפר את הטיפול הניתן, זאת מתוך שאיפה לשפר ולקדם את ענף בריאות הנפש". 

מימין לשמאל: אלון יופה, אלון רבינוביץ' ודרור זיידה, מייסדי Eleos Health / צילום: עומרי מירון
 מימין לשמאל: אלון יופה, אלון רבינוביץ' ודרור זיידה, מייסדי Eleos Health / צילום: עומרי מירון

חדשות טובות

ארגן ויצ"ו, ביחד עם לילך שם טוב, ששלושת ילדיה נרצחו על-ידי אביהם לפני כעשור, משיק מיזם חברתי חדש עם רשת רולדין: מכירת שוברים לרכישת סופגניות בעלות של 10 שקלים, כאשר כל ההכנסות מוקדשות להקמת קרן לרווחה עבור ילדים בסיכון ע"ש ילדיה של טוב - עומר, רוני ואור ז"ל.

"הפרויקט הזה מאוד מרגש אותי", אומרת שם טוב. "במהות שלי אני מאמינה במתן בסתר, כל החיים שלי. יחד עם זאת, לעשות לזכר הילדים שלי זה נר לרגליי. הכוונה שלי הייתה להצטרף אליהם אחרי המשפט הפלילי שנמשך שנתיים. אבל הפכתי את המשפט 'אין בשביל מה ואין בשביל מי לחיות' לארבע מטרות.

"המטרה הראשונה היא להזכיר בכל הזדמנות את עומר, רוני ואור ז"ל, השנייה היא להפוך לאמא שוב, השלישית להציל נשמות אחרות וזה פוגש אותי עם המיזם המופלא הזה של ויצ"ו ורולדין, והמטרה הרביעית היא יותר בשביל עצמי, להיות קשובה לעצמי ולא להיות בעוד מערכת יחסים כוחנית כמו שהייתי בה".