סמאטרפונים אאוט, טרנספורמציה דיגיטלית אין: LG העולמית ממנה מנכ"ל חדש

חברת LG Electronics העולמית הודיעה כי סמנכ"ל האסטרטגיה וויליאם צ'ו ימונה למנכ"ל החברה; יחליף בתפקיד את קוון בונג-סוק • בתוך כך, החברה שמה דגש על האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית בחוויית הלקוח, והיא משדרגת את מחלקת ה-AI Big Data לרמת חטיבה

וויליאם צ'ו, מנכ''ל LG החדש / צילום: LG
וויליאם צ'ו, מנכ''ל LG החדש / צילום: LG

חברת LG Electronics העולמית מודיעה על מינוי מנכ"ל חדש לחברה. סמנכ"ל האסטרטגיה של החברה, וויליאם צ'ו (William Cho), ימונה לתפקיד מנכ"ל LG, בנוסף לתפקידו הקיים, מ-1 בדצמבר.

צ'ו מחליף בתפקידו את המנכ"ל הנוכחי, קוון בונג-סוק, שנכנס במרץ 2020. כעת, בונג-סוק מונה לסמנכ"ל התפעול של חברת ההחזקות של LG Corp, הבכיר שהוביל את היציאה של חברת LG משוק הסמארטפונים ביולי האחרון.

המנכ"ל הנכנס צ'ו היה אחראי בחברה על הקמת חממת הסטארט-אפים של LG והיה אחראי על מיזמים פנימיים הקשורים להזדמנויות עסקיות חדשות. לצד זאת, צ'ו היה אחראי על כמה שיתופי-פעולה של החברה עם סטארט-אפים מובילים כחלק מתפקידו כנשיא LG בצפון אמריקה. צ'ו הצטרף לחברה בשנת 1987.

על-פי הודעת חברת LG , לא רק צ'ו קודם, אלא ישנם מספר מינויים נוספים בהנהגה: ד"ר קים ביונג הון, כיום ראש מרכז הטכנולוגיות העתידיות בחברה, יקודם לדרגת סגן נשיא בכיר וימונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה (CTO). בנוסף, ג'אנג איק הוואן הופך מסגן נשיא בכיר ל-EVP, משנה למנכ"ל, וימונה למנהל חטיבת הפתרונות העסקיים של החברה. מינוי שלישי ואחרון: איון סיאוק-היון ימונה לנשיא השלישי של חברת הפתרונות לתחום הרכב ב-LG. כל המינויים נכנסים לתוקף מתחילת דצמבר.

במהלכים המדווחים כעת, למעשה כל יחידה עסקית בחברה תקבל אחריות גדולה יותר, כשההנהלה החדשה מעוניינת להתמקד ב"צמיחת החברה באמצעות התמקדות בערכי הלקוח. LG תבצע ארגון מחדש בהנהלת מחלקת שביעות-רצון הלקוחות שתוטמע לתוך המחלקה לחדשות ערך לקוח", כך לשון ההודעה. המחלקה אמורה לזהות ולהטמיע בכל התהליכים את הפידבק מלקוחות ומה שמפריע להם במוצרי החברה.

בנוסף, החברה תשדרג את מחלקת המיזוגים והרכישות שלה לחטיבה, וכך היא תקבל הקצאת משאבים נוספים. מחלקת ה-Life Soft Research תקודם לרמת מעבדה, מה שיניב יותר השפעה לחלקה בניהול של LG.

יתרה מכך, החברה שמה דגש על האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית בחוויית הלקוח, והיא משדרגת את מחלקת ה-AI Big Data לרמת חטיבה, שתהיה תחת אחריות של סמנכ"ל המידע בחברה (CDO), כריס הונג. השינויים במחלקות ייכנסו לתוקף ב-1 בינואר 2022.