אחרי עזיבת קרדיט סוויס: הילה גולדנברג חוזרת ל-UBS

גלודנברג עזבה בחודש אוקטובר את השלוחה הישראלית של קרדיט סוויס וכעת חוזרת לתפקיד מנכ"לית בשלוחה המקומית של UBS • היא מצטרפת לעידו בן חיים שעזב יחד איתה את קרדיט סוויס וימונה עתה ליו"ר

הילה גולדנברג / דרוד סיתהכל
הילה גולדנברג / דרוד סיתהכל

UBS  מכריז על הנהגה חדשה בישראל: החל מה-1 במרץ, עידו בן חיים, שהצטרף לאחרונה ל-UBS כמנהל מערך השוק הישראלי בחטיבת הלקוחות העשירים של הבנק השוויצרי ימונה לתפקיד יו"ר השלוחה של UBS בישראל. בנוסף, הילה גולדנברג, תמונה למנכ"לית השלוחה הישראלית. גולדנברג שתפעל מהמטה בהרצליה, תדווח לבן חיים, שינהל את המערך מציריך.

עידו בן חיים / צילום: יח''צ
 עידו בן חיים / צילום: יח''צ

עבור גולדנברג מדובר בחזרה ל-UBS לאחר שעזבה באוקטובר את קרדיט סוויס אחרי שנה ושלושה חודשים בלבד כמנכ"לית קרדיט סוויס ישראל, עזיבה עליה פורסם לראשונה בגלובס. היא הצטרפה לבנק השוויצרי בפברואר 2017 כראש צוות הבנקאות הפרטית של קרדיט סוויס בתל אביב וראש תחום ה-UHNWI - קבוצת בעלי ההון האמידים ביותר. לפני כן, היא מילאה תפקיד דומה ב-UBS ישראל ועמדה בראש Citi Private Bank בישראל.

ב-UBS הסבירו כי לבנק תוכניות צמיחה שאפתניות לשוק הישראלי והוא מתכנן להכפיל את היקף הנכסים המנוהלים בו, במהלך שלוש השנים הקרובות. עוד הסבירו כי תוכניות אלו הן המשך לפעילות שנעשתה על ידי גרי ליבנת, שאחרי כשבע שנים בבנק יסיים את תפקידו כמנכ"ל הפעילות בישראל, על מנת למצות הזדמנויות אחרות.

עידו בן חיים מסר: "קבוצת UBS מתעתדת להתמקד במגזרי לקוחות אסטרטגים. השוק בישראל נחשב לאחד מהשווקים הדינמיים ביותר בעולם ביצירת הון מיזמות, במיוחד במגזר הטכנולוגיה. UBS ממוצבת בעמדה ייחודית לתת מענה ספציפי ללקוחות אלה".