בוועידת MAD מתקיימת זו השנה הרביעית תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום והחברות אשר פרסמו מודעות במגזין מדד המותגים. השנה שפטו בתחרות הקריאייטיב 10 אנשי פרסום שכיום לא עובדים באף אחד ממשרדי הפרסום בישראל. כל אחד מהשופטים התבקש לבחור את עשרת המודעות הקריאטיביות ביותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.