המיליארדר גרנט קרדון יעביר סדנה לישראלים במיאמי

קרדון יארח 120 בעלי חברות ישראליות לכנס בשיתוף הנציגות הישראלית שלו, בי ריץ', ובית השקעות הנדל"ן אינווסטו קפיטל • דנטסו ישראל, הזרוע הישראלית של תאגיד הפרסום היפני Dentsu, תטפל בתקציב הפרסום הגלובלי של תע"א • והמרכז הרפואי שיבא מקים בית ספר בינלאומי לרפואה מרחוק • אירועים ומינויים

מימין: נועם שפלטר, גרנט קרדון ואוהד ארד / צילום: יח''צ
מימין: נועם שפלטר, גרנט קרדון ואוהד ארד / צילום: יח''צ

היזם והמולטי־מיליונר האמריקאי גרנט קרדון יארח החודש במיאמי 120 בעלי חברות ישראליות לכנס בשיתוף הנציגות הישראלית שלו, בי ריץ', ובית השקעות הנדל"ן אינווסטו קפיטל, בבעלות אוהד ארד ונועם שפלטר.

מדובר בסדנת שיווק, מיתוג ומכירות שעיקרה יהיה בעברית בהובלת שפלטר, אולם על התכנים המקצועיים והליווי אחראי קרדון, שגם יופיע בעצמו. בנוסף ייקח חלק נשיא הקבוצה שלו, ג'ארד גלאנט.

בין הנושאים שיעלו על הפרק: קידום עסקים בזירת תחרותית ובמציאות דינמית, יצירת אסטרטגיית פולו־אפ, בניית תהליך אוטומטי להכנסת לידים או פניות, הכלים הנדרשים ליצירת תשומת לב עקבית מקהלי היעד, בניית אמון מיידי ומכנה משותף עם כל לקוח, משיכת הטאלנטים הטובים ביותר בשוק ועוד.

הסדנה תעבור באופן פרונטלי ותתקיים ב־24.7 במשרדי קבוצת גרנט קרדון באוונטורה שבפלורידה- אולם ניתן גם לרכוש צפייה בהרצאה בזום. מחיר כרטיס יעמוד על כ־100 דולר והוא כולל את רב־המכר של קרדון בתרגום לעברית.

קרדון מחזיק בבעלותו כ־15 חברות ומכהן כמנכ"ל קרן ההשקעות קרדון קפיטל, המחזיקה בפורטפוליו נכסי נדל"ן בשווי של כ־5 מיליארד דולר. פרסומו הגיע באמצעות רב־המכר "חוקי ה־10X" שבו הציג שיטות וכלים פרקטיים יוצאי דופן לפתרון אתגרים עסקיים, ניהול זמן והערכת המאמץ הנדרש עבור כל משימה. מאז כתב כמה ספרים נוספים, שגם הם הפכו לרבי מכר של הניו יורק טיימס.

"מדובר בכנס הייחודי שיתקיים לראשונה על אדמת ארה"ב בעברית, בשיתוף עם גרנט קרדון, אחד המנהלים והמנטורים המשפיעים בארה"ב", מציין שפלטר. "הוא יציע כלים שיווקיים ומכירתיים חדשניים, שבעלי החברות המובילים בעולם משתמשים בהם".

היזם והמיליארדר האמריקאי גרנט קרדון יארח החודש במיאמי 120 בעלי חברות ישראליות לכנס בשיתוף הנציגות הישראלית שלו, בי ריץ', ובית השקעות הנדל"ן אינווסטו קפיטל, בבעלות אוהד ארד ונועם שפלטר.

תקציב תע"א יטופל בדנטסו

דנטסו ישראל, הזרוע הישראלית של תאגיד הפרסום היפני Dentsu, תטפל בתקציב הפרסום הגלובלי של התעשייה האווירית.

הזכייה מגיעה על רקע מה שמוגדר כשנת שיא במכירות תע"א (עסקאות של 5 מיליארד דולר ב־2022), הודות לשינויים גיאו־פוליטיים בעולם, ובהם המלחמה בין אוקראינה לרוסיה, וכן עסקאות עתידיות כמו עסקת החץ עם גרמניה.

היקף הפרסום השנתי של תע"א מוערך במיליוני דולרים בשנה, וכולל פעילות בדיגיטל, בעיתונות, בכנסים ותערוכות וכן שיווק ישיר. בעבר טיפלה דנטסו ישראל בהובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית בפרסום של תע"א - תהליך שהואץ בתקופת הקורונה.

הסניף הישראלי של החברה, בהובלת המנכ"לית מירית רבינוביץ', החל לפעול לפני שמונה שנים. לאחר שדנטסו העולמית רכשה את סוכנות הדיגיטל abaGada, שהקימו יוצאי גוגל איל חן, קובי פרנקנטל וגיל יונס תמורת סכום המוערך בכ־80 מיליון דולר. כיום מועסקים בחברה כ־60 עובדים.

שיבא מקימה בית ספר בינלאומי

שבועות לאחר שהודיע בית החולים שיבא כי ירחיב את מרכז החדשנות הטכנולוגית שלו ARC למרכזים דומים ברחבי העולם, הוא יוצא במהלך חדשני נוסף: השקת בית ספר בינלאומי לטלרפואה - רפואה מרחוק.

הטלרפואה עדיין בתחילת דרכה בישראל, אולם נראה כי יש לה ביקוש, והתוכנית כבר מיושמת בגאורגיה וברשות הפלסטינית. הכוונה היא להציע אותה במדינות נוספות, כאשר במסגרת התוכנית ילמדו בין היתר מוסדות הבריאות במדינות הללו על הטכנולוגיות המתאימות לניהול רפואה מרחוק, שיטות עבודה, הכשרת רופאים, תמיכה במטפלים, תקשורת בווידאו.

התוכנית מנוהלת על־ידי ד"ר גליה ברקאי, מנהלת בית החולים הווירטואלי. בניגוד לרפואה עצמה, תוכנית ההכשרה תתקיים בתוכנית היברידית, מקוונת ופרונטלית.

כיום שירותי הרפואה מרחוק של שיבא ניתנים במספר תחומים שונים ובאמצעותם מתקיימים כ־40 אלף ייעוצים וירטואליים בשנה.

חדשות טובות

עמותת מחשבה טובה, המתמחה בהנגשת טכנולוגיה לצעירים בפריפריה, השיקה אפליקציה ייעודית בה כל התנדבות תעניק הטבות שונות למשתמשים.