השנה לראשונה מצליח המותג הבינלאומי וואטסאפ לכבוש את המקום הראשון במדד המותגים ולעקוף מותגים גדולים כמו גוגל, נטפליקס, קוקה־קולה ובמבה. המותג הפופולרי מבית היוצר של מטא (Meta), הפך מזמן להרבה יותר מאפליקציה להעברת מסרים. הוא רשת חברתית שנמצאת בשימוש 98% מהישראלים, לפי נתוני איגוד האינטרנט הישראלי לשנת 2024. מה שחריג בבנתונים, הוא שכ־95% אמרו כי הם משתמשים באפליקציה ברמה היומית. לצורך ההשוואה, יוטיוב, שגם היא עם 98% בשימוש הישראלים, מתוכם רק 52% מעידים כי הם משתמשים בה ברמה יומית. בעולם, מדובר באפליקציה שמשתמשים בה מעל ל־2 מיליארד משתמשים, ב-180 מדינות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.