שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
 

עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים בכל העולם: קבלו את המותג המוביל לשנת 2024

אפליקציית המסרים החינמית הפכה לקהילה של ממש • מאז פרוץ המלחמה, וואטסאפ שימשה רבים בהעברת וקבלת מידע נוכח חוסר הוודאות, וקטפה את המקום הראשון במדד • מדד המותגים 2024

אפליקציית וואצאפ / צילום: Shutterstock
אפליקציית וואצאפ / צילום: Shutterstock
השנה לראשונה מצליח המותג הבינלאומי וואטסאפ לכבוש את המקום הראשון במדד המותגים ולעקוף מותגים גדולים כמו גוגל, נטפליקס, קוקה־קולה ובמבה. המותג הפופולרי מבית היוצר של מטא (Meta), הפך מזמן להרבה יותר מאפליקציה להעברת מסרים. הוא רשת חברתית שנמצאת בשימוש 98% מהישראלים, לפי נתוני איגוד האינטרנט הישראלי לשנת 2024. מה שחריג בבנתונים, הוא שכ־95% אמרו כי הם משתמשים באפליקציה ברמה היומית. לצורך ההשוואה, יוטיוב, שגם היא עם 98% בשימוש הישראלים, מתוכם רק 52% מעידים כי הם משתמשים בה ברמה יומית. בעולם, מדובר באפליקציה שמשתמשים בה מעל ל־2 מיליארד משתמשים, ב-180 מדינות.