שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
 

מקמפיין בטלגרם עד פרסום ישיר בוואטסאפ: המגמות שיובילו ב־2025

בשנה החולפת זינק מעמדן של פלטפורמות המידע הפחות רשמיות: טלגרם, וואטסאפ וגם פודקאסטים מצולמים • התוצאה: זירות שבעבר נותרו מחוץ למיינסטרים הפרסומי הופכות מוקד משיכה לחברות ומותגים גדולים, בהם סופר־פארם, דניה סיבוס ו־BMW • טור אורח

אפליקציית טלגרם. זירה פרסומית בעלייה / צילום: Shutterstock, Arthur Shevtsov
אפליקציית טלגרם. זירה פרסומית בעלייה / צילום: Shutterstock, Arthur Shevtsov
הכותב הוא מנכ"ל ומייסד משותף במשרד הדיגיטל alios