<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
ליידי גלובס הירו לומדים מרחוק

גלובסקול מזמין אותך לנצל את הזמן הפנוי שנוצר בימים אלו, ולהשקיע במשאב החשוב ביותר. להשקיע בעצמך.

אנחנו מעריכים אנשים שאוהבים ללמוד, ולכן החלטנו להרים את הכפפה ולרכז עבורך קורסים דיגיטליים ללמידה מרחוק, ומחקרי עומק במגוון רחב של תחומים.

המשבר הנוכחי הוא הזדמנות מצוינת לפיתוח עצמי ומקצועי ולרכישת מיומנויות חדשות. ואף מילה על לימונדה.

כל ההטבותהמיטבHappy Hourדיגיטלתכנותמיסוי וכלכלהקורונהמיתוג ושיווקניהולחינם

מפגש Happy Hour: מה נשתנה השנה - שלוש מגמות שצברו תאוצה ואיך הן ישפיעו עלינו?

קורונה בצד, השנה הנוכחית גם האיצה תהליכים מהותיים לשינוים בחיינו. שלושה מומחים משלושה עולמות תוכן שונים מסבירים מה הקשר בין משברים למציאת משמעות בעשייה? כיצד נתגבר על העדר המגע האנושי ברכישה מקוונת ומדוע השיח על שוויון נשים בעולם העבודה חייב להתרחב

לצפייה בהרצאה>>

Omni channel / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

האם הקורונה רק האיצה את מה שחלקנו כבר ידענו?

בעידן בו ריחוק חברתי הוא הכרח וכל יציאה מהבית אמורה להצדיק את עצמה, נראה כי תקשורת ברורה אל מול הלקוחות לצד חווית לקוח מדוייקת, מעולם לא היו חשובים כל כך.

למאמר המלא>>

מפגש Happy Hour: בוחנים את המשבר מקרוב

שלושה מומחים מעולמות תוכן שונים נרתמו למשימה והציגו לנו שלוש זוויות להתבוננות בתקופת הקורונה. איך התחזקה הקהילה הפנים ארגונית בעבודה דווקא בזמן של ריחוק כפוי, כיצד נערך משרד ממשלתי לטיפול במשבר בעין הסערה ולמה ישנן חברות מסורתיות, מנוהלות היטב, שמצאו עצמן לא מוכנות לתסריט הלא שגרתי שנכפה עלינו

לצפייה בהרצאה>>

הפעלת עסק בתקופה של אי-וודאות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

ניהול עסקי בזמן משבר, היבטים פיננסים ומודלים תפעוליים

במסגרת ההרצאה מסביר גיא לאון כיצד ניתן להפעיל את העסק בתקופה של אי-וודאות. לאון, מייסד ומנכ"ל קבוצת "קרנף", המתמחה בהסעדה לשוק המוסדי, חברות וארגונים, סבור כי "מה שלא ניתן למדוד לא ניתן לנהל". בהרצאתו הוא צולל לרמת המיקרו של ניהול העסק עד למעבר פרטני על גיליונות האקסל. כל זאת במטרה להדגים כיצד ניתן לנסות ולשלוט בהוצאות בעת זו. במסגרת זו הוא בוחן טבלת P&L,
טבלאות - LABOR ,COST ,FOOD ועצי מוצר.

לצפייה בהרצאה>>

האפי האוור בנושא &quot;דאטה זה סקסי&quot;

מפגש Happy Hour: דאטה - הרבה יותר מ-Buzz Word

שלושה מומחים מעולמות שונים בוחנים את השימושים במידע והאופן בו נפיק ממנו תועלת ברמה העסקית, משלוש זוויות שונות: איך תזקקו תובנות עסקיות מתוך כמויות הדאטה האינסופיות הזמינות לנו לשיפור מדדי לקוח; כיצד שידרגו בעיריית תל-אביב-יפו את השירות לתושב דרך סקרים, נתונים ופרויקט דיגיתל, ומה הקשר בין דאטה לקריאייטיב ולקמפיינים יצירתיים.

לצפייה בהרצאה>>

שיפור המרות באתרי איקומרס

שיפור המרות באתרי איקומרס

הקורס יעניק לכם כלים פרקטיים על בניית תוכנית לשיפור יחס המרה שתעזור להעיף את המכירות באתר שלכם.

  • מרצה: בוריס קימלמן, הבעלים של b-digital
  • 6 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
חווית לקוח וניהול לקוחות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חווית לקוח (CX) וניהול לקוחות בזמן שינוי

ההרצאה עוסקת בחוויית לקוח בעידן של שינויים. לדברי המרצה, רונית גנון עמית, בעלת חברת הייעוץ RGA Consulting, בעידן הדיגטלי הנוכחי ובכלל הלקוח זקוק לטיפול מא' ועד ת'. עלינו כבעלי עסקים להשקיע בחוויית הלקוח – "להבין מה הלקוח רוצה ואולי אפילו להקדים אותו ולהפתיע אותו". הדבר מקבל משנה תוקף כיום בתקופת ה-New Normal שיצרה הקורונה, שמשנה את הדרך שלנו לעשיית עסקים.

בין השאלות שבהן עוסקת ההרצאה: מה התחדש בתחום חוויית הלקוח בעת משבר הקורונה, מהי חוויית לקוח מיטבית כיום לעומת העבר, ממה היא מורכבת ומושפעת וכיצד נמדוד אותה.

לצפייה בהרצאה>>

האפי האוור בנושא &quot;משברים וסליחות&quot;

מפגש Happy Hour: איך נתמודד עם משבר עסקי ומתי עלינו לבקש סליחה מהצרכן?

בערב ראש השנה האחרון חווה קייטרינג רן שמואלי תקלות לוגיסטיות, שהותירו כמו עשרות לקוחות ללא משלוח ארוחת חג. איך התמודדה חברת ההסעדה עם האירוע. ניתחנו את המקרה מכמה זוויות שונות

לצפייה בהרצאה>>

האפי האוור - איך הופכים תוכן לביזנס

הכסף מדבר: איך באמת מייצרים הכנסה מתוכן ברשת?

שלושה מומחים מעולמות שונים מסבירים כיצד אפשר להשיא רווח מתוכן בפלטפורמות אינטרנט • מה מציע LinkedIn לאנשי שיווק ומכירות, כיצד קהילות ברשת יכולות לשמש מקור הכנסה ואיך נכסי תוכן מקוונים נבנים לאורך זמן ומשרתים ארגונים

לצפייה בהרצאה>>

קורס דרופשיפינג כחול לבן הראשון מסוגו בישראל

קורס דרופשיפינג כחול לבן הראשון מסוגו בישראל

מסחר באמצעות דרופשיפינג הינו המודל הבטוח ביותר להקמת מותג איקומרס, התחום בישראל עדיין בתולי וההזדמנות להצליח גבוהה.

  • מרצה: דויד פופוביץ, מייסד קהילת יזמי איקומרס בישראל
  • 6 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
בניית אתר איקומרס / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כיצד בונים אתר איקומרס

מיכל חיון, בעלת חברת !2DO, עוברת בהרצאתה על כל הצעדים הנדרשים לנו לשם הקניית נוכחות מכירתית ברשת. כיצד נקים אתר איקומרס המתאים לנו בנקודת זמן זו ומה נדרש מאיתנו לשם כך? מהו המודל העסקי שלנו? מהו הערך שנוכל להעניק ללקוח, איך נייצר עבורו חווייה ומיהו בכלל אותו לקוח שלנו? האם שווה לנו לפתוח חנות מקוונת בעצמנו או שאולי עלינו להשתמש בשירותי פלטפורמה ייעודית דוגמת וולט וטאביט? איך נתמודד לוגיסטית עם הפעילות וכיצד נשווק אותה בהצלחה? ועוד.

לצפייה בהרצאה>>

Happy Hour - הרצאה בנושא &quot;יצירתיות עסקית&quot;

מה זו יצירתיות עסקית ואיך היא באה לידי ביטוי בארגונים?

שלושה מומחים מעולמות שונים מסבירים איך אפשר להתכונן לאתגרים שאין דרך לצפות מראש, כיצד יצירתיות עסקית גורמת לעסק להצליח ואיך הפכה מתודולוגיית ה-storytelling לכלי רב עוצמה ולטרנד הכי חם בעולם המיתוג, הפוליטיקה והשיווק.

לצפייה בהרצאה>>

 Google Shopping

הקמת קמפיין ברשת Shopping של גוגל

בקורס נלמד איך להקים ולשלב ערוץ נוסף של Google Shopping כחלק מכלי השיווק שלכם ב-Google ads.

  • מרצה: אלי דרגונצקי, מנכ"ל חברת Online Biz
  • 3 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
כיצד מייצרים מסע לקוח קסום / צילום: Unsplash

הסיסטם של הנגיעות - כיצד מייצרים מסע לקוח קסום

צפו בהרצאה מאת זהר אוריין, יועצת לטרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות>>

מיתוג עסקי ואישי בניהול עסק / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

על חשיבות המיתוג העסקי והאישי בניהול עסק

אריאלה דניאלי מסבירה, כיצד יכולים בעלי עסקים בתחום ההסעדה למתג עצמם ובדרך זו לקדם את העסק. לדברי דניאלי, מרצה ויועצת לחדשנות, שמלווה ארגונים בבניית מוצרים ושירותים דיגיטליים, המיתוג העסקי מתחבר למיתוג האישי ועובדה זו מאפשרת לכם לספר את סיפור העסק שלכם ולייצר לו מובחנות לעומת עסקים אחרים.

 

הקורונה, שהעלתה את העיסוק באוכל בעשרות מונים, מהווה כר מצויין ונקודת פתיחה מוצלחת למיתוג שלכם. בהרצאתה דניאלי מביאה דוגמאות רבות לדרך לעשות זאת ברשתות החברתיות באופן יצירתי, בהתאם לחוזקות שלכם, לאופי העסק שלכם ולערכים שתרצו להעביר.

לצפייה בהרצאה>>

Happy Hour - הרצאה בנושא &quot;ניהול בתנאי אי וודאות&quot;

ניהול בתנאי אי וודאות - טיפים להתמודדות עם המציאות העסקית המשתנה

שלושה מומחים; שלוש זוויות; שלושים דקות - רומינה מאיר, מנכ"ל חברת אגן-ארומה כימיקלים, שגית דותן, סמנכ"ל דיגיטל, חוויית לקוח ומכירות ב-max ואסף שמואלי, מומחה לשיימינג ומשברי רשת מסבירים איך לנהל את הפעילות העסקית בעת הנוכחית ולהימנע מסערות מיותרות

לצפייה בהרצאה>>

פרסום בדיגיטל / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום בדיגיטל - 2020

ההרצאה עוסקת בפרסום בדיגיטל ובעיקר ב-search marketing וב-social media marketing. בהרצאתו עבר אמיתי נחמד, סמנכ"ל הדיגיטל בפובליסיס מדיה ומרצה במרכז הבינתחומי בביה"ס ליזמות, על הנקודות הבאות: אילו כלים זמינים לנו לפרסום בדיגיטל (גוגל על שלל הפלטפורמות שלו, למשל, או פייסבוק), כיצד נמצא את קהל היעד שלנו, כיצד עובדות פלטפורמות הפרסום השונות, איך נמדוד אפקטיביות קמפיינים ואיך ננצל טרנדים במדיה לטובת העסק.

לצפייה בהרצאה>>

הרצאה ראשונה בסדרת Happy Hour של גלובסקול

איקורמס על סטרואידים - הרצאה במהירות האור: הטיפים שישדרגו לכם את הפעילות העסקית ברשת

שלושה מומחים; שלוש זוויות; שלושים דקות – יעל קנדר, מנהלת BDO Digital, ברוך אנגל, CDO, פקטורי 54 וליהי לוטן, מייסדת ובעלים The Spetz מסבירים כיצד האיצה הקורונה את עולמות הסחר המקוון?

לצפייה בהרצאה>>

הטמעת סכמות להגדלת החשיפה בגוגל

הטמעת סכמות להגדלת החשיפה בגוגל

בקורס נלמד להבין איך Schema כתובה ובכך נלמד לייצר סכמות מותאמות אישית עבור כל סוג של אתר כדי לאפשר לגוגל להכיר טוב יותר את האתר שלנו.

  • מרצה: עומר אליעז​, ראש צוות SEO, אנגורה מדיה
  • 5 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
העתיד של השופינג ומה צריך לעשות בחנויות היום? / עיצוב: סטודיו 7 עיצוב ומיתוג

החנויות הפיזיות ספגו מכה קשה עם פרוץ הקורונה ועתה הן מסתגלות למציאות החדשה. האיקומרס פרח וכעת הגיע תורן של החנויות לעשות קפיצת מדרגה. אז איך ייראה השופינג בחנויות והשיווק שלהן בעתיד? ומה חנויות צריכות לעשות כדי להצליח לצמוח מהמשבר?

לפרטים נוספים על ההרצאה>>

&quot;ב-2020 איש מכירות צריך בעיקר להקשיב ללקוח, לשאוף להצגת מוצר ממוקדת&quot; / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מיומנויות מכירה ומשא ומתן בעידן הקורונה

ההרצאה עוסקת בשיפור מיומנויות מכירה ומשא ומתן. לדברי המרצה, אלון פסטרנק, יועץ ארגוני עצמאי, המתמחה בעולמות המכירה ובמיומנויות מכירה, "בעבר נאמר כי איש מכירות צריך לדעת לדבר, אבל ב-2020 איש מכירות צריך בעיקר להקשיב ללקוח, לשאוף להצגת מוצר ממוקדת ולא לרסס לכל הכיוונים. במכירה העדכנית אנו מדברים מעט ולעניין על מה שנכון ורלוונטי ללקוח".

לצפייה בהרצאה>>

כלכלת משפחה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

קורס יועצים ומאמנים לכלכלת משפחה בראי העתיד. פילת בשיתוף אונ' בר אילן

כיצד לסייע למשפחות לפתח חוסן כלכלי–תעסוקתי בייחוד בתקופת משבר מתמשך?

מנחי הקורס: שירה ספטר, ציפי פריד, אלון בירן

לצפייה באודות הקורס>>

וובינר זום

איך להעביר את המסר שלך בקלות ובנוחות עם וובינר בזום

בקורס נלמד איך להקים וובינר בזום כדי שנוכל להעביר את המסרים ההדרכתיים והשיווקיים שלנו בקלות מבלי לצאת מהבית או מהמשרד.

  • מרצה: זהר עמיהוד, מוביל עסקים להצלחה באינטרנט
  • 18 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
ממשלת ארה&quot;ב הקצתה מאות מליארדי דולרים עבור מענקים לעסקים אמריקאים / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

"מקלות וגזרים" בקבלת מענקים בארה"ב

מאת: ד"ר אמיר חנצ'ינסקי, שותף מס אמריקאי, EY

מענקים בסך כולל של מאות מיליארדי דולרים הוקצו לסקטור העסקי בארה"ב • חקיקה מעודכנת בארה"ב מאפשרת גמישות רבה יותר בתנאי המענקים, ועדכון אחרון דחה את הדד-ליין להגשת בקשה למענק ל-8 באוגוסט 2020 • לצד ההטבות, גוברות הקריאות לביצוע ביקורת על מענקים שהתקבלו, והממשל האמריקאי מגיב בהתאם • חשיבות עליונה להכנת תיעוד תומך ומסמכים מבססים מתאימים

למאמר המלא>>

אסם נסטלה פרופשיונל וגלובסקול בסדרת מפגשים אונליין לעסקים בתחומי המזון והמסעדנות

עוד מעט מוציאים שולחנות: איך להתכונן לפתיחה המחודשת של תחום ההסעדה והמזון?

אסם נסטלה פרופשיונל וגלובסקול בסדרת מפגשים אונליין, המסייעת לבעלי עסקים בתחומי המזון והמסעדנות להתמודד עם המציאות החדשה באמצעות הכוונה עסקית במגוון תחומים

לצפייה במפגשים>>

פאבל - בניית בוט בפייסבוק שיהפוך גולשים ללידים

בניית בוט בפייסבוק שיהפוך גולשים ללידים

בסדנא נלמד מדוע בוטים, בדגש על פייסבוק, זה כלי אדיר שיווקי מעולה שהופך גולשים ללידים, ונבנה בוט כזה צעד צעד.

  • מרצה: דודו ציזנר, מנכ״ל Leandolini
  • 6 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
     
שיפור המרה

שיפור המרות לדפי נחיתה בעזרת קופירייטינג חכם

בקורס נלמד לעומק איך לתכנן ולכתוב דף נחיתה שמשיג יותר פניות, הרשמות ומכירות.

  • מרצה: יואבי שני, קופירייטר, ארכיטקסט
  • 5 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
     
אירוע הקורונה הביא למודעות מחודשת את הטכנולוגיות הדיגיטליות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כיצד למנף את המשבר כדי להפוך לארגון דיגיטלי מצליח?

מאת: רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור BDO Digital

על מנת לבצע נכון טרנספורמציה דיגיטלית, נדרש הרבה יותר משימוש רחב באמצעים טכנולוגיים לפעילות העסקית השוטפת (כגון הקמת צ'אטבוט במוקד שירות הלקוחות, או מאגר ביג דאטה) • על הארגון לגבש, לעדכן ולאמץ אסטרטגיה עסקית ומודל עסקי חדשים, המתבססים על כלל הטכנולוגיות הדיגיטליות שבנמצא

למאמר המלאה>>

קמפיין חיפוש בגוגל

הקמת קמפיין ברשת החיפוש של גוגל מאפס

בקורס נלמד את תהליך הקמת קמפיין פרסום ממומן ברשת החיפוש. נבין איך הכל עובד מאחורי הקלעים ונקים קמפיין בפועל מ-א' ועד ת׳.

  • מרצה: רוית חיימוב, מנהלת צוות PPC, אנגורה מדיה​
  • 7 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
פאבל גוגל

איך לטפס במיקומים בגוגל עם תוכנת SEMrush

בקורס נלמד איך לנתח את הפעולות של המתחרים שלכם בגוגל ולהסיק מסקנות בהתאם לבניית אסטרטגיה שיווקית שלנו.

  • מרצה: עומר אליעז, ראש צוות SEO, אנגורה מדיה
  • 5 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
קהילה דיגיטלית

איך להקים קהילה דיגיטלית מצליחה

בקורס נכיר את עולם ניהול הקהילות, נראה דוגמאות לסוגים שונים של קהילות, ונבין מהם השלבים הראשונים בבניית קהילה דיגיטלית.

  • מרצה: גיל מרטנס, מייסדת Blocal
  • 15 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
ניהול בפיג'מה

ניהול בטרנינג – איך בונים מוכנות לשיבוש הגדול הבא

זה אינו תסריט דמיוני, זו המציאות!
העובדים שלכם בבת-אחת מחוייבים לעבוד מהבית.
איך תנהלו אותם מרחוק ותשמרו על שגרה חדשה בזמן חירום?
לפי אילו מתודות ושגרות ניהול? מהם הכלים העומדים לרשותכם?
אילו עקרונות חשובים ליישום בזמן משבר ע"י הנהלת הארגון וכיצד לפעול מול הלקוחות שלנו שחווים גם הם מצוקה? בוובינר נציג case studies ומחקרים מעניינים, נבחן אילו הזדמנויות המשבר מזמן לנו, מהן הדרכים האפקטיביות לניהול מרחוק וכיצד להיערך לשיבוש הגדול הבא.

  • מרצה: מעין גנות, innerstar
  • מפגש LIVE אחד
  • ללא עלות
  • מיועד למנהלים/ות והנהלות ארגונים
  • למידע נוסף, מועדים והרשמה השאירו פרטיכם בעמוד הרישום.
פאבל עיצוב גרפים

עיצוב גרפי בעולם הדיגיטל עם כלים חינמיים

בקורס נבין את המשמעות של עיצוב, שפה ונוכחות בעולם הדיגיטל בעזרת המון פתרונות קלים ונוחים לשימוש שמוצעים לנו בחינם.

  • מרצה: רינת בן כליפא, ארט-דירקטורית, אנגורה מדיה​
  • 5 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
     
     
פאבל אינסטגרם

שימוש באינסטגרם ככלי למינוף עסקי

בקורס תלמדו איך לנצל את כוחה של הפלטפורמה החזקה ביותר כיום ברשתות החברתיות לטובת העסק או הארגון שלכם ואיך למשוך את הלקוחות אליכם בעזרת כלים מתקדמים ופשוטים לשימוש.

  • מרצה: סער אדרי, מנהל פרויקטים PPC, אנגורה מדיה
  • 11 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
מה יקרה למותג איטליה ביום שאחרי / צילום: pixabay

מה יקרה למותג איטליה ביום שאחרי

מאת: רון בר-אל

מדינות בכל העולם משקיעות מדי שנה מיליונים במאמצי שיווק ומיתוג המדינה • האם כישלון מהדהד בהתמודדות עם הקורונה יפגע במעמד המותגי של מדינות בטווח הארוך או שמדובר בפגיעה קלה בכנף? • מה קורה כשהחדשות המגיעות ממדינה מסוימת עומדות בסתירה מוחלטת לתפיסות שלנו על אותה מדינה? • ומי תצטרך לעשות brand recovery עצבני?

למאמר המלא>>

פאבל פייסבוק

איך לייצר דף פייסבוק עסקי מניע לפעולה

בקורס נבין איך דף בפייסבוק יכול לשמש אותנו ככלי עסקי לכל דבר, שמירה על קשר עם הקהל שלנו והערך המוסף ביצירת הנעה לפעולה באמצעות תוכן איכותי.

  • מרצה: רוית חיימוב, מנהלת צוות PPC, אנגורה מדיה​
  • 10 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
רון סדנה לארגונים

Storytelling Workshop for Corporates

סיפורים מניעים את העולם. נרטיב ממוקד, משמעותי ומעורר השראה הוא קריטי כיום לצמיחה העסקית, האישית והארגונית שלכם. אז מזה בעצם storytelling? כיצד מנהלים ועובדים יכולים לסגל נקודת מבט נרטיבית? כיצד בונים סיפור אסטרטגי מבדל ומדוע המיומנויות הרכות הללו נחוצות כדי לנצח בסביבה תחרותית?

  • מרצה: רון בר-אל
  • הסדנה מיועדת לארגונים - מנהלים וצוותי עובדים.
  • למידע נוסף והצעת מחיר מותאמת השאירו פרטיכם בעמוד הרישום.
  • הנחה מיוחדת של 25% לנרשמים לאתר גלובס.
למידה ושיפור היכולת שלנו לקרוא מסרים בלתי מילוליים קריטית לניהול תקשורת אפקטיבית / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הקשר בין סקס, מקלחת, שוקולד וחיוך – לניהול בעולם דיגיטאלי

מאת: ענת הכט פישר

תקשורת בלתי מילולית משמשת ככלי אבחוני וניהולי כבר שנים ובימים אלו עולות תהיות האם גם בעולם שמנוהל מרחוק ניתן להשתמש בשפת הגוף שלנו

למאמר המלא>>

חשיבה לטווח רחוק מאפשר לבחון אפשרויות חדשות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

היום שאחרי – או איך בונים מוכנות ארגונית לשיבוש הגדול הבא?

מאת: מעין גנות

אנו ניצבים בפתחו של חלון הזדמנויות ליצירת סדר ארגוני חדש • ארגון שישכיל לעצב ולתכנן את עולם העבודה החדש יוביל את התהליך וימצב את עצמו בשוק

למאמר המלא>>

הממשל האמריקאי מתמקד פחות במלחמה במחלה ויותר בטיפול במשבר הכלכלי / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מיליוני דולרים בהטבות בארה"ב – מה כדאי לקחת ומה לא?

מאת: ד"ר אמיר חנצ'ינסקי, שותף מס אמריקאי, EY

מאות מיליארדי דולרים כבר הועברו מהממשל האמריקאי לסקטור העסקי בארה"ב • חברות ישראליות גם הן בין הנהנים • אבל: הביקורת של הממשל והסנקציות האזרחיות והפליליות בדרך • חברות רבות מחזירות את הכספים או מצטיידות בייעוץ ותיעוד הולם

למאמר המלא>>

המצב החדש אליו נכנסנו, מצריך בחינה מחודשת / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

7 טיפים לבניית תוכנית שיווק דיגיטלית מעודכנת למצב החדש

מאת: צוות Saban Digital Marketing

המשבר הנוכחי מצריך בחינה מחודשת ובניית תוכנית עבודה מעודכנת וגמישה, אשר תתאים עצמה להרגלי הצריכה החדשים • ריכזנו עבורכם 7 טיפים חשובים לבניית תוכנית שיווק מעודכנת

למאמר המלא>>

בהייטק שיחות וידאו לצרכי עבודה היו נהוגות עוד לפני המשבר / צילום: Unsplash

תרגיש בבית – על השטחת התרבות הארגונית

מאת: רון בר-אל

אחת ההשפעות המעניינות של עבודה מרחוק (שכנראה תישאר פה פוסט קורונה) היא על 'התרבות הארגונית' • מהו הדבר שאבד בדרך מהמטבח הארגוני למטבח הביתי שחברות חייבות לתת עליו את הדעת? בעולם בו כל הזומים נראים ומרגישים אותו הדבר, איך משכנעים עובדים ש'אצלנו יש אווירה אחרת'? על היום בו חברות התרוקנו באחת מ'הנכסים הארגוניים' שלהן שכל כך התגאו בהם טרום המשבר

למאמר המלא>>

וירוס הקורונה הביא לפגיעה קשה בפעילות הכלכלית ברוב מדינות העולם / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

שגרה 2.0: כך תיישמו מודל עסקי דיגיטלי לעידן שלאחר התפרצות הקורונה

מאת: רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור, BDO Digital

המציאות החדשה אליה אנו נכנסים מחייבת ארגונים לערוך מספר צעדים ממוקדים: לאמץ טכנולוגיות דיגיטליות שהתבררו כיעילות במהלך המשבר, ובה בעת להתאים אותן לפעילות בטווח הבינוני והארוך

למאמר המלא>>

אינטל וגלובסקול בסדרת מפגשי אונליין התומכת בעסקים קטנים ובינוניים בעת משבר הקורונה

לנצח את המשבר: הכלים שיצעידו את העסק שלכם קדימה

אינטל וגלובסקול בסדרת מפגשי אונליין התומכת בעסקים קטנים ובינוניים בעת משבר הקורונה • כך תתאימו את עצמכם למציאות החדשה

לצפייה במפגשים>>

המנכ&quot;ל כסטוריטלר / צילום: רון בר-אל

המנכ"ל כסטוריטלר: על נרטיב מנהיגותי

מאת: רון בר-אל 

כיצד משדרים ביטחון לצד אמפטיה? • מבססים אמון לצד סולידריות? • כמו מנהגי מדינות המעצבים את התודעה הציבורית בימי משבר, כך גם מנכ"לים נדרשים לתקשר נרטיב מנהיגותי מעורר השראה, במיוחד מול העובדים • איך עושים את זה נכון? • 5 נקודות מרכזיות למסגור הסיפור הארגוני

למאמר המלא>>

סיפורי הגבורה, המסירות והנתינה בתקופת הקורונה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

Talk the walk

למה חשוב לא רק לעשות אלא גם לספר את סיפורי הגבורה, המסירות והנתינה במיתולוגיה של הקורונה

מאת: אימי עירון

למאמר המלא>>

המתכון לשינוי. מדריך אסטרטגי לעסקים, מול אתגר הטרנספורמציה

המתכון לשינוי. מדריך אסטרטגי לעסקים, מול אתגר הטרנספורמציה

מאת: זהר אוריין

כיצד ארגונים עוברים טרנספורמציה, ואיך חברות מסחריות יכולות להשתנות ולהתאים את עצמן לעידן הנוכחי? מהי הנוסחה, מהם "התבלינים" שעוזרים לחברות ולאנשים להיות רלוונטיים כמו גם להצמיח את העסק הלכה למעשה?

בימים האחרונים עולות יותר ויותר השאלות לגבי משך הזמן הצפוי של המשבר ואיך נצא ממנו / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

משחק של שלוש מערכות: מה צופן העתיד למגזר העסקי?

את תקופת המשבר והפוסט שלה אפשר לחלק לשלושה פרקים: ריסון המגיפה, התנהלות משתנה של כל מדינה בהתאם לנסיבות ולבסוף האופן שבו יתעצבו חיינו לאחר סיום המשבר • בדבר אחד אין ספק - לא נחזור לאותם הרגלים ודפוסי פעילות של טרום המשבר • המרוויחים יהיו אלו שיעסקו בניהול העתיד ובאיתור הזדמנויות במקביל לניהול המשבר

למאמר המלא>>

40 כללים למצגת מנצחת

40 כללים למצגת מנצחת. ההתחלה

המתחרה הכי גדול של מציג המצגת הוא הטלפון הסלולרי שרוטט על השולחן והפרעת הקשב של כולנו • אז איך מייצרים מצגת מנצחת? מתחילים בהתחלה • קבלו טעימה מתכני שיעור האון ליין

למאמר המלא>>

אסטרטגיה בזמן משבר / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

אסטרטגיה עסקית בזמן משבר – ואיך ניתן לצלוח אותו?

מאת: אבי לוי, שותף BDO Corporate Strategy

כיצד נראית הסביבה החיצונית בעת משבר? איך פועלות חברות בזמן שכזה? • ולמי מהן סיכוי סביר עד טוב לעבור אותו בשלום? • מחשבות ותובנות בעקבות התנהלות חברת 3M במשבר 2008

למאמר המלא>>

תקופת ה-COVID-19 מציפה אתגרים בתחום האיקומרס / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

המייל האחרון של המשלוחים והקשר שלו לקורונה

מאת: יעל קנדר, מנהלת BDO DIGITAL

תקופת ה-COVID-19 מציפה אתגרים שהיו שם אך בעצימות גבוה יותר, כגון אתגר ה-Last Mile Delivery שבו חברות נתקלות בניסיון לספק את בקושי האיקומרס העולים • סקירת דוגמאות לפתרונות המוצעים בעולם ממודל ה-Crowdsourcing ועד אוטומציה לתהליכים • רשימת טיפים והצעות לאיך משפרים את החלק הכי חשוב במסע אל הלקוח

למאמר המלא>>

שימוש מאובטח ב-Zoom / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

לדבר חופשי מהבית - שימוש מאובטח ב-Zoom

מאת: גלעד ירון, דירקטור במרכז הגנת הסייבר, BDO

ימי הקורונה הפכו את Zoom לכלי עבודה נפוץ והכרחי עם למעלה מ-200 מיליון משתמשים מדי יום • מהו המידע שאנו מספקים לשירות בעת השימוש בו ואיך נוכל לעבוד איתו באופן מיטבי

למאמר המלא>>

bdo ניהול סיכונים

Covid-19: האם אנחנו מתמודדים נכון עם "הברבור השחור" שלפנינו?

בשנת 2018 פרסם משרד ראש הממשלה את ה"מדריך לניהול סיכונים ברגולציה ובמדיניות ציבורית" • לפיו ניהול ניהול סיכונים במדיניות ציבורית יבוצע על פי עקרון התועלת המצרפית - כלומר באמצעות דרכי פעולה והשתת מגבלות על הציבור שיפיקו את מרב התועלת לציבור בסכום כולל • האם יש לנו "מנהל סיכונים לאומי" מובחן הפועל לפי עקרון זה?

למאמר המלא>>

בארה&quot;ב אושרה חבילת סיוע של כ-2 טריליון דולר להתמודדות עם משבר הקורונה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הקלות מס בארה"ב בעקבות משבר נגיף הקורונה

חבילת הסיוע של הממשל האמריקאי כוללת, בין היתר: תשלומים ליחידים, דמי אבטלה מורחבים, הלוואות ומענקים לעסקים קטנים, סיוע לתעשיות חיוניות, ועידוד השקעות בתעשיית התרופות לפיתוח חיסון לנגיף ורכישת ציוד רפואי • החוק אף מעניק הקלות שונות לעסקים לצורך שיפור הנזילות ושימור התעסוקה

למאמר המלא>>

סיוע ועידוד של הממשלות במשבר הקורונה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

אלו צעדי הממשלות ברחבי העולם לעידוד הכלכלה בעקבות משבר הקורונה

הרצון לייצב את הכלכלה העולמית הוביל מדינות רבות לאשר תוכניות סיוע כלכליות • לפניכם הפעולות עליהם הכריזו במדינות שונות עד כה • BDO Global השיקה כלי עולמי, המספק סקירה כללית על מדדי המפתח שננקטים על ידי ממשלות ביחס למגיפת COVID-19

למאמר המלא>>

כך תישארו בריאים בזמן המגיפה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

המדריך הפרקטי להימנעות מ-COVID-19 - כך תישארו בריאים בזמן המגיפה

איך להוריד נכון כפפות? • מדוע עדיף לנו כעת אוכל מבושל ואיך נשמור כולנו על ה-Well Being שלנו? • למרות ההקלות במגבלות התנועה ואולי דווקא בגללן, כדאי לצפות בהמלצות להתנהלות בטוחה של נל ווטסון, החברה בצוות הפעולה למיגור הקורונה של האגודה האמריקאית לרפואה מותאמת אישית

לצפייה בסרטון>>

BDO טרנספורמציה דיגיטלית

COVID-19 הוא הברבור השחור: וירוס אחד הזיז לפתע את הגבינה והאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית

למרות האזהרות בנוגע לסכנות האורבות לאנושות ממגפות ווירוסים בעידן הגלובליזציה, COVID-19 הפתיע את העולם והביא למשבר גלובלי שסופו טרם נראה • תרחיש הקיצון הזה מאלץ אותנו לאמץ את השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות במגוון תחומי חיים – מעבודה ועד השתתפות באירועים

למאמר המלא>>

טכנולגיות מתקדמות שיכולות לקחת חלק במאבק ב-Covid-19 / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חדשנות בעת משבר הקורונה: גישות חדשות למניעה, אבחון וטיפול במגיפה

ד"ר דניאל קרפט סבור כי הרפואה טרם השלימה את המעבר למהפכה התעשייתית הרביעית (Big Data AI), ומעניק סקירה של הטכנולגיות המתקדמות שיכולות לקחת חלק במאבק ב-Covid-19: רובוטיקה, ננוטק, Connected Health ועוד

לצפייה בסרטון>>

BDO משבר

ניהול לקוח בעידן הקורונה: איך תוכניות נאמנות יכולות לסייע לארגון בתקופות משבר?

משבר מייצר התחדשות ופתיחות אמיתית לפריצות דרך בשירות ובחוויית לקוח • זה הזמן להראות ללקוח מהו הערך שלך עבורו ועד כמה הוא חשוב לעסק; לשים את האינטרס שלו במרכז, ולהבטיח את נאמנותו לאחר שנחזור לשגרה בריאה ובטוחה

למאמר המלא>>

מה ידוע לנו עד כה על וירוס COVID-19? / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

COVID-19: מה אנחנו יודעים עליו עד כה ואיך הווירוס הונה אותנו?

מה בעצם הווירוס רוצה מאיתנו, מהו שיעור התמותה ממנו לעומת מגפות קודמות, איך נוכל להוריד את שיעור ההדבקה, מה יקרה אם לא נשמור מרחק אפילו ליום אחד ואיך מתקדמים הניסיונות למציאת חיסון • ד"ר דיוויה צ'אנדר, רופאה וחוקרת מדע המוח, בוגרת הארוורד, העניקה סקירה מקיפה במסגרת כנס וירטואלי בנושא הקורונה, שערכה Singularity University (מוסד אקדמי ששם לעצמו מטרה לרתום את הטכנולוגיה לפתרון בעיות גלובליות)

לצפייה בסרטון>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר