זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום
PwC: הוצאות הפרסום באינטרנט בארה"ב עמדו ב-2012 על 36.6 מיליארד דולר
סכום זה מהווה 3.7% מהתמ"ג של ארה"ב ב-2011 - לעומת 2.1% ב-2007
IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל
הכלי החדש הוא כלי אינטרנטי חינמי, שמטרתו לספק תובנות צרכניות למפרסמים ב-27 מדינות, בהן ישראל, ובכ-36 קטגוריות מוצרים
הפרסום ההתנהגותי מבוסס על הרגלי הגלישה של הצרכן, ובאיגוד רוצים לוודא כי פרטיות הגולשים לא תיפגע
מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"