צופה כי הקטגוריה החדשה תניב בשנה הראשונה מכירות בהיקף 15 מיליון שקל
בשנת 2011 עמד תקציב רשת נעלי TO GO על כמיליון דולר במחירים ריאליים
על התקציב מתמודדים בין היתר גיתם BBDO, פרסום אברהם ופוגל-אוגילבי
הקמפיין, שיעלה במדיה באופן עצמאי על-ידי הרשת, יכלול טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות
תתחרה ברשתות ובחנויות ההנעלה המציעות ווליו פור מאני ■ לדברי סולי סקאל, הקבוצה תפתח 60 חנויות של המותג בתוך 5 שנים ■ מאיר נגבי, בעלי רשת ההנעלה TO GO: "אני לא חושב שהם מספיק אטרקטיביים בשוק הישראלי"
קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד
לצדה של בוהדנה תופיע הפעם גם הדוגמנית מורן נמני, שתשתכר סכום מדווח של כ-60 אלף דולר
תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל
הסניפים החדשים נפתחו ברחובות, נס-ציונה, טבריה, ערד וראש-פינה בחודשים הקרובים צפויים להיפתח סניפים חדשים גם בכפר-סבא וברמת-גן