יקיים 600 מסיבות תה ברחבי הארץ לאלפי נשים בו-זמנית, וזאת כתמיכה בקמפיין "ליפטון - הפסקת תה אחרת" ■ המהלך יתבצע באמצעות חברת WOM
למקום השני הגיעה H&M, ואחריה המשביר לצרכן ■ גולף וסליו במקום הראשון בהיקף השיחה החיובית, ואילו H&M ו-GAP נמצאות בתחתית הדירוג עם היקף גבוה יחסית של שיחה שלילית
עפ"י פאנל הנשים שזוהו כבעלות "דופק צרכני", המותג נוקיה הוא המדובר ביותר בגלל ידידותיות, אך ה-iPhone מעורר התלהבות ונתפס כ"דבר הבא" ■ המותג מוטורולה רשם את שיעור הדיבור החיובי הנמוך ביותר
במקום השני במדד המותגים המדוברים נמצא קפה ג'ו ואחריו רשת קפה קפה, אך יש לציין כי 20% מהשיחות על שלושת המותגים הן בעלות אופי שלילי ■ מקס ברנר זכה לשיעור הגבוה ביותר של שיחות חיוביות: 87%
Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו