דנקנר מממש: חנן מור רוכש קרקע בנס-ציונה מנכסים ובניין תמורת 28.1 מ' ש'

עלות המיזם, כולל חלק מפרויקט נוסף, תסתכם בכ-156.5 מיליון שקל, והרווח הצפוי יסתכם ב-24.32 מיליון שקל ; חנן מור: "אין ספק שלמרות ההאטה בקצב רכישת הדירות בתקופה הנוכחית, בתוך שנה המחירים יאמירו באופן משמעותי"

חברת חנן מור הודיעה היום (א') כי החברה הבת רום ארד שבבעלותה המלאה רוכשת קרקע בשכונת הארגמן שבמערב נס ציונה בהשקעה של כ-28.1 מיליון שקל. המוכרת את הקרקע היא חברת נכסים ובנין שבשליטתו של איש העסקים נוחי דנקנר.

השטח הכולל של פרוייקט המגורים המתוכנן הוא 5,910 מ"ר עליהם ניתן לבנות מבנים למגורים בשטח כולל של כ-12,260 מ"ר. בכוונת החברה להקים על המגרשים שנרכשו פרויקט מגורים ובו 78 יחידות דיור ב-3 מבנים אשר יהווה חלק מפרויקט נוסף של החברה המצוי על קרקע שכנה, שטרם הוחל בביצועו, עם השלמת העסקה תחזיק חנן מור בקרקעות לבניית 5 בניינים ובהם 132 יח' דיור. התחלת הבניה צפויה במהלך הרבעון הראשון של 2009.

להערכת החברה עלות הפרוייקט הכוללת תסתכם בכ-156.5 מיליון שקל והרווח הצפוי יסתכם לסך של 24.32 מיליון שקל. החברה הודיעה כי השבוע נחתם ההסכם הפיננסי לפרויקט עם בנק מרכנתיל דיסקונט לצורך ליווי הפרויקט ומימון חלק מהתמורה.

לדברי חנן מור: "זוהי עתודת הקרקע האחרונה הסוגרת את האיזור לבנייה רוויה במערב נס ציונה למרגלות הגן הלאומי". והוסיף " המחסור בהיצע הקרקעות הזמינות לבנייה באזורי הביקוש בישראל מחמיר ומחריף מידי שנה ואין ספק שלמרות ההאטה בקצב רכישת הדירות בתקופה הנוכחית, בתוך שנה המחירים יאמירו באופן משמעותי".